Driverama – wprowadzany przez Aures Holdings koncept sprzedaży samochodów używanych online – może docelowo stać się marką dominującą w całej grupie, a nawet zastąpić w przyszłości markę AAA Auto, ocenia partner w funduszu Abris Capital Partners, właścicielu Aures Holdings, którego częścią jest Grupa AAA Auto, Wojciech Łukawski.
„Driverama to zupełnie nowy koncept biznesowy. Marka AAA Auto przeszła w ostatnich latach ogromną transformację w aspekcie cyfrowym, jednak rozpoczynała od biznesu tradycyjnego, budowanego wokół sieci oddziałów. Driverama to z założenia biznes wyłącznie cyfrowy, w pełni wykorzystujący wcześniejsze doświadczenia z rozwoju technologicznego” – powiedział Łukawski w rozmowie z ISBnews.
Zaznaczył jednocześnie, że w przyszłości poszczególne biznesy Aures Holdings będą się wzajemnie przenikać, na przykład część samochodów z placów AAA Auto będzie można kupić również w ramach projektu Driverama.
„Model funkcjonowania Driveramy będzie się z czasem coraz bardziej rozlewał nie tylko w kontekście geograficznym, obejmując kolejne europejskie kraje, ale także wewnątrz grupy. Docelowo Driverama może stać się marką dominującą, która zastąpi AAA Auto, ale to klienci o tym zdecydują. Jeśli nadal będzie zapotrzebowanie na stacjonarne oddziały, na pewno grupa z nich nie zrezygnuje” – dodał.
Grupa AAA Auto jest częścią Aures Holdings, należącej do brytyjsko-polskiego funduszu inwestycyjnego Abris Capital Partners. W Polsce grupa funkcjonuje jako Autocentrum AAA Auto Sp. z o.o. Spółka posiada 57 oddziałów, w tym 13 w Polsce. AAA Auto sprzedało w Polsce 13,5 tys. aut używanych w 2020 r.
Źródło: ISBnews