Allegro uruchomi 17 października pierwszą edycję programu konferencji dla właścicieli sklepów Allegro Partners Day i liczy, że inicjatywa ta pozwoli pozyskać nowych sprzedawców oraz wesprzeć rozwój biznesu istniejących partnerów na platformie Allegro, poinformowała ISBnews group merchant marketing leader w Allegro Klaudia Buchwald.
„Pierwsza edycja Allegro Partners Day to część szerszej strategii, w ramach której wspieramy przedsiębiorców, ale też osoby które jeszcze nie posiadają własnej firmy, a chcą rozpocząć sprzedaż online. Pozyskiwanie nowych sprzedawców oraz rozwój ich biznesu na naszej platformie są bardzo istotne także z perspektywy konsumenta – to dzięki nim możemy bowiem oferować tak szeroki wybór produktów oraz wygodę zakupów” – powiedziała ISBnews Buchwald.
„Mamy świadomość, że rozpoczęcie sprzedaży w internecie może wiązać się z wieloma pytaniami, dlatego staramy się na nie odpowiedzieć i jak najlepiej pomóc w pierwszych krokach sprzedaży online” – dodała.
Allegro wraz z firmami Cash Director i Sky-shop przygotowało trzygodzinne spotkanie, podczas którego specjaliści firm podzielą się swoją wiedzą na temat rozpoczęcia sprzedaży online oraz przedstawią narzędzia pomocne dla przyszłych bądź początkujących właścicieli sklepów. Przedstawicielka Allegro opowie o pierwszych krokach działalności na platformie i odpowie na pytania uczestników, wskazano w komunikacie.
Allegro jest platformą handlową numer 1 w Polsce. Sprzedaż realizowana jest głównie przez firmy za pośrednictwem platformy e-commerce typu marketplace Allegro.pl. Od października 2016 r. Allegro należy do funduszy Cinven, Permira i Mid Europa. Spółka zadebiutowała na GPW w październiku 2020 r. Wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews