Grupa Amica uruchomiła sklep online z akcesoriami produktowymi i domowymi swojej marki dla klientów indywidualnych, podała spółka.
„Akcesoria produktowe i domowe marki Amica są już dostępne w nowym serwisie zakupowym online polskiego producenta. Na stronie amica.pl/sklep w ofercie dla klientów indywidualnych znalazły się m.in. formy do pieczenia, worki do odkurzacza czy filtry do okapu. Firma deklaruje dostawę zakupionych w ten sposób produktów w ciągu 24 godzin. Uruchomieniu sprzedaży online towarzyszy odświeżony serwis amica.pl” – czytamy w komunikacie.
Na początek firma udostępniła wybrane akcesoria produktowe i domowe. Wraz z rozwojem serwisu w ofercie online będą pojawiać się kolejne tego typu artykuły. Odwiedzający mogą też na kartach produktów znaleźć opinie klientów, którzy kupili już dany produkt, wskazano w materiale.
„Możliwość zakupu wybranych akcesoriów bezpośrednio od producenta wyrazili jego potencjalni użytkownicy, ankietowani w ramach przeprowadzonego przez nas ostatnio projektu badawczego Customer Journey. Klienci oczekują od nas możliwości takich zakupów w sposób bezpieczny i z gwarancją szybkiej dostawy. W naszym nowym serwisie spełniamy wszystkie te oczekiwania – zapewniamy zarówno w pełni bezpieczne formy płatności i pełną gwarancję producenta, jak również dostawę produktu w 24 godziny” – powiedział Robert Drożyński, lider projektów odpowiedzialny w Grupie Amica za budowanie oraz wdrożenia strategii e-commerce, cytowany w komunikacie.
„Przeprowadzone przez nas badania, a także własne obserwacje i analizy, wskazały nam, jak bardzo na decyzje zakupowe wpływa klarowna procedura zwrotu. Dlatego termin, w jakim można zrezygnować z zakupu, wydłużyliśmy ze standardowych 14 do 30 dni” – dodał.
Budowie sklepu online towarzyszyły równolegle prace nad modernizacją serwisu amica.pl, który polski producent zaprezentował niedawno w nowej wersji. Firma zdecydowała się na odświeżenie szaty graficznej i uproszczenie nawigacji, dzięki czemu serwis spełnia najnowsze trendy w zakresie user experience. Jedną z istotnych zmian było dostosowanie multimedialnej prezentacji produktów do urządzeń mobilnych, w myśl idei „mobile first”, podano też w informacji.
„Według prowadzonych przez nas analiz, ponad 62% klientów szuka informacji o naszej marce i produktach, wykorzystując dostęp do Internetu w urządzeniach mobilnych. Dlatego tak ważne było zarówno przygotowanie layoutów graficznych, jak i zaprojektowanie systemu nawigacji pod kątem takich urządzeń. Serwis posiada także intuicyjną wyszukiwarkę oraz efektywną porównywarkę produktów i akcesoriów” – wskazała Monika Kuźnik, strategiczny menedżer ds. digitalizacji i mediów, odpowiedzialna w Grupie Amica za wdrożenia serwisów internetowych.
Amica jest producentem sprzętu AGD, notowanym na warszawskiej giełdzie od 1997 r. W 2021 r. miała 3 434 mln zł skonsolidowanych przychodów.
Źródło: ISBnews