Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Answear: Liczba transakcji wzrosła o 23% r/r do 1,74 mln w I-III kw. 2020

Dodane przez Bartłomiej Supernak
19 października 2020
w dziale Biznes
0
ubrania
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Answear odnotował 1,74 mln transakcji w okresie styczeń-wrzesień 2020 r., co oznacza wzrost o 23% r/r, podała spółka. Średnia wartość zamówienia w tym okresie wzrosła o 6% r/r i wyniosła 224 zł netto, a poziom konwersji zwiększył się do 1,81% co przełożyło się na wzrost sprzedaży on-line o 29% r/r.

„Poprawiliśmy nasze kluczowe wskaźniki biznesu, co jest zasługą przede wszystkim efektywnego dostosowania oferty produktowej oraz lepszego dopasowania oferowanych cen sprzedaży. Cieszy nas fakt, iż umacniamy się na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni. Trend ten widoczny był już w ubiegłym roku i przełożył się na uzyskanie rentowności. W tym roku kontynuujemy rozwój sprzedaży, pracując również nad rentownością. Warto podkreślić, iż stale zwiększamy średnią wartość koszyka, co jest wynikiem poszerzania gamy produktów z kategorii premium” – powiedział prezes Krzysztof Bajołek, cytowany w komunikacie.

Dodał, że minione 9 miesięcy było nietypowym okresem sprzedażowym, ze względu na sytuację epidemiczną na świecie.

„W tym czasie nastąpiła fundamentalna zmiana nawyków zakupowych – klienci jeszcze bardziej docenili możliwość zakupów za pośrednictwem internetu, bez wychodzenia z domu. Podczas gdy tradycyjne sklepy zostały przez pewien okres całkowicie wyłączone ze sprzedaży, my byliśmy w stanie realizować naszą strategię i sprzedawać produkty. Już teraz widzimy, że nie były to zmiany chwilowe, a nastąpiła trwała ewolucja zachowań konsumenckich” – powiedział Bajołek.

W ostatnim czasie spółka zaczęła współpracować z kilkunastoma nowymi markami i część z nich dostępna jest już w sprzedaży od sezonu jesień-zima 2020, a pozostałe będą wchodzić od sezonu wiosna-lato 2021 i jesień-zima 2021, podano także w materiale.

„Filarami naszego wzrostu jest szeroka oferta produktowa oraz inwestycje w marketing i budowę świadomości marki. Dlatego to jest nasz główny kierunek rozwoju. Staramy się pozyskiwać nowe marki z segmentu premium i średniej półki, które gwarantują relatywnie wysoką wartość koszyka. Prowadzimy aktywne działania marketingowe, dzięki ugruntowanej pozycji na rynku Europy Środkowo-Wschodniej korzystamy z premii wizerunkowej, która widoczna jest m.in. w postaci relatywnie niższego kosztu pozyskania klienta. Wprowadzamy jednak nowe działania, na początku przyszłego roku planujemy przeprowadzić kampanię TV” – dodał prezes.

W połowie września br. Answear.com złożył prospekt emisyjny do zatwierdzenia przez Komisję Nadzoru Finansowego. Spółka liczy na debiut do końca 2020 r.

Wearco S.A. to właściciel internetowej platformy sprzedażowej Answear z markową odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami. Sklep oferuje około 80 tys. produktów z ponad 350 światowych marek. Wśród nich są popularne marki odzieżowe (Mango, Vero Moda), marki sportowe (Adidas, Nike, New Balance), marki jeansowe (Levi’s, Lee, Wrangler), a także marki premium (Diesel, Guess Jeans, CK, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY). Produkty z segmentu ekonomicznego są oparte głównie o markę własną (Answear LAB).

Źródło: ISBnews

Tagi: Answear
Poprzedni post

UOKiK nałożył na PKO BP i Pekao łącznie ok. 62 mln zł kary

Następny post

Browar Brodacz rozpoczął kolejną kampanię crowdfundingową

bnp paribas

BNP Paribas BP planuje ogłosić strategię na lata 2022-2024

BNP Paribas Bank Polska

BNP Paribas BP szacuje koszty propozycji szefa KNF dot. ugód na 0,7-1,3 mld zł

praca

KNF nałożyła karę wysokości 80 tys. zł na TUiR Warta

Murapol

KNF obniżyła kary dla Murapolu do 9,14 mln zł z 10,4 mln zł

dokumenty

Ponad 140 propozycji zmian przepisów zgłosz. do planowanej tarczy prawnej

praca

Nie ma potrzeby wpłaty na Fundusz Wsparcia Kredytobiorców za III kw.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pomóż ratować życie

Najnowsze

mieszkanie

Spółka Unibepu ma umowę na działki w Warszawie pod ok. 110 mieszkań

IT

Wasko miało 11,72 mln zł zysku netto, 17,38 mln zł zysku EBIT w IV kw. 2020

InterSport

Intersport miał 6,92 mln zł straty netto w III kw. r.obr. 2020/2021

stal

Stalprodukt miał 40,31 mln zł zysku netto, 47,56 mln zł zysku EBIT w IV kw. 2020

bnp paribas

BNP Paribas BP planuje ogłosić strategię na lata 2022-2024

bnp paribas

BNP Paribas BP miał 733,1 mln zł zysku netto, 119,58 mld zł aktywów w 2020

BNP Paribas Bank Polska

BNP Paribas BP szacuje koszty propozycji szefa KNF dot. ugód na 0,7-1,3 mld zł

gry

Spółka zależna od Gaming Factory ma mowę wydawniczą z HardCodeWay

© 2020 inwestycje.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • Startupy
    • Crowdfunding
    • Finanse osobiste

© 2020 inwestycje.pl