Answear liczy na uzyskanie rentowności marki PRM w bieżącym roku, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Bajołek.
„Wśród naszych celów na ten rok jest pełne zakończenie integracji i uruchomienie synergii operacyjnych oraz kosztowych w marce PRM. Liczymy na uzyskanie rentowności nowo przejętej marki w tym roku. PRM cały czas dynamicznie się rozwija. Pod koniec roku pozyskaliśmy z SPO 29 mln zł, które przeznaczymy na poszerzenie asortymentu, ekspansję na nowe rynki oraz działania marketingowe służące pozyskaniu nowych klientów i zbudowaniu świadomości nowej marki wśród klientów” – powiedział Bajołek w rozmowie z ISBtech.
Answear będzie kontynuował dotychczasową strategię dla głównej marki: chce powiększać ofertę produktową na swojej platformie oraz zwiększać średnią wartość zamówienia, poinformował prezes.
„W zakresie marki Answear nasza strategia jest cały czas taka sama. W nowym roku zamierzamy konsekwentnie powiększać ofertę produktową w Answear.com oraz zwiększać udział marek premium. Cały czas dążymy do zwiększenia średniej wartości zamówienia, co oczywiście przekłada się na większą rentowność działalności” – dodał Bajołek.
Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.
Źródło: ISBnews