Answear nie wyklucza, że uruchomi nowe rynki w Europie Zachodniej, poinformował ISBtech prezes Krzysztof Bajołek.
„Chcemy umacniać naszą pozycję na 12 obecnych rynkach, a jeśli sytuacja makro na to pozwoli, także rozważyć wejście na nowe, co wesprze dalszy dynamiczny wzrost” – powiedział Bajołek w rozmowie z ISBtech.
Prezes nie zdradza jeszcze na ten moment szczegółów dotyczących geografii nowych rynków.
„Decyzje podejmiemy, obserwując otoczenie makro, ale nie wykluczamy uruchamiania rynków w Europie Zachodniej – obecnie mierzymy nasze siły na rynku włoskim” – wskazał Bajołek.
Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.
Źródło: ISBnews