Asbis szykuje się do uruchomienia monobrandowej sieci detalicznej dla Bang & Olufsen w Europie Południowo-Zachodniej oraz USA, poinformował prezes Serhei Kostevitch.
„Obok detalicznej sieci monobrandowej dla Apple, szykujemy się do uruchomienia sieci dla Bang & Olufsen w Europie Południowo Zachodniej i USA. W najbliższym kwartale planujemy otwarcie sklepu flagowego Bang & Olufsen w Mediolanie” – powiedział Kostevitch podczas spotkania z dziennikarzami.
Z kolei rollout flagowych sklepów dla tej marki w USA ruszy jesienią w LA, Palo Alto i San Francisco, dodał prezes.
„To nasze pierwsze wejście na rynek USA. To wielki rynek i chcemy też wprowadzić tam produkty naszych własnych marek jak np. grzejniki, czy produkty kosmetyczne. Jesteśmy do tego przygotowani” – stwierdził Kostevitch.
Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody Asbis wyniosły 3 mld USD w 2024 r.
Źródło: ISBnews