Bank Millennium przekroczył liczbę 150 tysięcy aktywnych klientów firmowych. Tym samym znacząco przed czasem zrealizował kolejny kluczowy cel swojej strategii na lata 2022-2024 „Inspirują nas ludzie”, podał bank. Wcześniej ogłosił już przekroczenie poziomu 3 mln aktywnych klientów detalicznych oraz 90% aktywnych klientów cyfrowych.
Liczbę 150 tys. aktywnych klientów Biznes bank osiągnął z końcem maja, tym samym potwierdzając trzykrotne zwiększenie akwizycji i poprawiające się wskaźniki pozytywnych rekomendacji wśród klientów. Wzrost o 50 tys. aktywnych klientów został osiągnięty trzykrotnie szybciej niż w latach poprzednich, podano.
„Dobre wyniki w segmencie biznes to przede wszystkim efekt skutecznej digitalizacji naszej oferty i procesów, skierowanych na pozyskiwanie nowo otwieranych firm, które efektywnie wspiera zespół zdalnych Ekspertów Biznes. Cieszymy się, że nie tylko przyciągamy klientów, ale również spełniamy ich wysokie oczekiwania, oferując im nowoczesne i wygodne rozwiązania cyfrowe. Możemy pochwalić się wysokim zaufaniem klientów i ich coraz większym zadowoleniem z naszych usług, które są dostępne zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i cyfrowych” – powiedziała kierująca Wydziałem Klienta Biznes w Banku Millennium Anna Wydrzyńska-Czosnyka, cytowana w komunikacie.
Wskaźnik rekomendacji klientów firmowych jest jednym z najwyższych na rynku i odnotował dwukrotny wzrost na przestrzeni ostatnich 5 lat do poziomu 44%, dodała.
„Pozyskiwanie aktywnych klientów biznesowych jest także priorytetem w kampaniach digitalowych. Wsłuchujemy się w głos klientów i dostarczamy taką ofertę promocyjną, która odpowiadając na potrzeby i oczekiwania przedsiębiorców, równocześnie motywuje klientów do aktywnego korzystania z rachunku firmowego. Realizacja przelewów do ZUS, transakcji firmową kartą debetową czy korzystanie z aplikacji mobilnej są takimi właśnie przykładami zachowań, za które nowy klient firmowy może otrzymać bardzo atrakcyjne bonusy i nagrody” – dodał kierownik Zespołu Sprzedaży Internetowej i Akwizycji w Banku Millennium Łukasz Dąbrowski.
W ciągu ostatnich dwóch lat Bank Millennium znacznie rozszerzył paletę usług dodatkowych do Konta Mój Biznes. Większość rozwiązań dostępna jest online i to już od pierwszego dnia funkcjonowania firmy. Klienci biznes mogą wybrać usługę księgowości, terminal płatniczy w telefonie, otwarcie sklepu internetowego czy bramki płatniczej, wskazano w materiale.
„Osoby, które dopiero chcą otworzyć jednoosobową działalność gospodarczą, mogą to zrobić, wypełniając wniosek przez Internet lub w bankowej aplikacji mobilnej. Aktywni klienci firmowi mogą również korzystać ze zdalnego procesu kredytowego, w którym w zaledwie kilka minut bez dodatkowych dokumentów finansowych złożą wniosek i podpiszą umowę o kredyt gotówkowy. Rozwiązanie to w dużym stopniu przyczyniło się do 5-krotnego wzrostu wartości kredytów dla przedsiębiorców, jakie bank odnotował w ostatnich 5 latach” – czytamy w komunikacie.
Zmiany w obszarze Klientów Biznes realizowane są w ramach aktualnej strategii Banku Millennium „Inspirują nas ludzie”, która obowiązuje do końca 2024 r.
Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem, działającym pod tą marką od 2003 roku. W roku 1992 akcje banku (wówczas BIG SA) jako pierwszej instytucji finansowej – zadebiutowały na GPW. Strategicznym akcjonariuszem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) – największy komercyjny bank w Portugalii. Aktywa razem banku wyniosły 125,5 mld zł na koniec 2023 r.
Źródło: ISBnews