Bank Pocztowy dla klientów posiadających dostęp do bankowości internetowej Pocztowy24 uruchomił generowanie za jej pośrednictwem hasła do telefonicznej obsługi swojego rachunku, podał bank. Dzięki usłudze „Telekonto”, korzystając z technologii IVR, można m.in. sprawdzić stan konta i historię operacji, zrobić przelew do zaufanego odbiorcy, a także zmienić lub odblokować hasło do bankowości internetowej, podano także.
„W czasie pandemii wszyscy dążymy do tego, by unikać zbędnych interakcji z innymi. W przypadku korzystania z usług bankowych oznacza to, że zamiast wizyty w oddziale chętniej wybieramy zdalne formy kontaktu – sami zresztą gorąco do tego zachęcamy. Nasza infolinia pracuje na zwiększonych obrotach, jednak stale szukamy możliwości by odciążyć konsultantów i przyspieszyć czas oczekiwania na połączenie. Dodatkowo cały czas pracujemy nad rozwiązaniami umożliwiającymi zdalne korzystanie z naszych usług” – powiedział naczelnik w departamencie bankowości cyfrowej i usług płatniczych Banku Pocztowego Jarosław Gawroński, cytowany w komunikacie.
Dodał, że wśród wszystkich połączeń na infolinię banku w listopadzie br. 7% stanowiły te dotyczące właśnie dostępu do bankowości telefonicznej.
„Stąd też pomysł, aby umożliwić naszym klientom zamówienie hasła do Telekonta za pośrednictwem systemu Pocztowy24. Nowa funkcjonalność pozwoli na zmniejszenie ruchu na infolinii i usprawni obsługę klientów w kanałach zdalnych. W przyszłym roku planujemy udostępnić możliwość zamówienia hasła do Telekonta również w bankowości EnveloBank” – dodał Jarosław Gawroński.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.
Źródło: ISBnews