wtorek, 13 maja 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Betclic ma umowę sponsoringową z PZPN na rozgrywki I-III ligi do końca sezonu 2027/2028

Dodane przez Bartłomiej Supernak
20 czerwca 2024
w dziale Biznes
0
podpis
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN) oraz marka Betclic podpisały umowę sponsoringową, na mocy której od 1 lipca br. rozgrywki drugiego, trzeciego i czwartego poziomu rozgrywkowego w Polsce będą nosiły nazwy Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi oraz Betclic 3. Ligi, podały spółki. Umowa obowiązywać będzie przez najbliższe cztery lata, do zakończenia sezonu 2027/2028.

Pod względem wartości finansowej to największa umowa sponsoringowa dotycząca piłki klubowej podpisana przez PZPN, a ponadto po raz pierwszy sponsoringiem tytularnym objęte zostają rozgrywki 3. ligi. Dzięki temu beneficjentami wsparcia Betclic w każdym sezonie będzie 108 klubów z trzech poziomów rozgrywkowych, podano.

„Polski Związek Piłki Nożnej podejmuje aktywne i skuteczne działania na rzecz pozyskiwania nowych sponsorów. Umowa z firmą Betclic to największa umowa sponsoringowa w historii rozgrywek klubowych w naszym kraju. Dzięki współpracy z firmą Betclic rozgrywki 1, 2 oraz 3. ligi mają niepowtarzalną szansę, aby wejść na wyższy poziom organizacyjny. Skorzystają na tym kluby występujące w tych rozgrywkach, jak również Polski Związek Piłki Nożnej. Ogromnie cieszy nas nie tylko bezprecedensowa skala sponsoringu, obejmująca aż trzy poziomy rozgrywkowe, ale także wspólnie wypracowana z marką Betclic strategia, obejmująca uatrakcyjnienie produktu na wielu poziomach – broadcastu, contentu, aktywacji skierowanych do kibiców” – powiedział Sekretarz Generalny PZPN Łukasz Wachowski, cytowany w komunikacie.

Pozyskanie nowego sponsora tytularnego oznacza zmianę dotychczasowej identyfikacji wizualnej objętych umową rozgrywek. Oprócz nazwy, aktualizacji ulegną również logotypy lig, które trafią na koszulki każdego ze 108 klubów, a także będą prezentowane na bandach reklamowych czy podczas transmisji meczów w telewizji TVP Sport. W centralnym punkcie koszulek znajdzie się także logotyp sponsora, a wszystkie mecze Betclic 1. Ligi oraz wybrane spotkania w każdej kolejce Betclic 2. Ligi będzie można obejrzeć za darmo w jego aplikacji, podano.

„Dziś oficjalnie ogłaszamy rozpoczęcie współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i możemy nazwać się dumnym Sponsorem Tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. […]  Betclic już od kilku lat angażuje się w rozwój sportu w Polsce. Jako sponsor jesteśmy aktywni nie tylko w piłce nożnej. Wyróżnikiem naszej marki w tym zakresie jest duże zaangażowanie i kreatywne podejście do działań sponsoringowych. Wybraliśmy własny kurs w komunikacji marketingowej i niezwykle istotne jest dla nas aktywizowanie kibiców poprzez liczne inicjatywy i ciekawe projekty. Fani mogą wyczekiwać z naszej strony atrakcji w mediach społecznościowych, ale także obecności na stadionach oraz w swoich miastach. Jeszcze przed startem sezonu rozpoczniemy nową kampanię wizerunkową, w której nasze zaangażowanie w polski futbol będzie odgrywać główną rolę” – powiedział country manager Betclic Polska Bartłomiej Płoskonka, cytowany w komunikacie.

„Kluby objęte patronatem Betclic otrzymają pokaźne wsparcie bazowe, jednak każdy z zespołów ma ponadto możliwość dołączenia do programu afiliacyjnego. W ramach niego, dzięki zaangażowaniu kibiców, Betclic przekaże klubom dodatkowe środki” – dodał.

W programie nie obowiązują limity maksymalnego wsparcia. Jest otwarty dla wszystkich 108 uczestników rozgrywek w każdym sezonie. To dodatkowa gałąź finansowania połączona z aktywizacją fanów. Betclic otwiera program również dla każdego zainteresowanego klubu uczestniczącego w rozgrywkach 4. ligi we wszystkich szesnastu województwach w Polsce, podano także.

Betclic to legalny bukmacher i europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce.

Źródło: ISBnews

Poprzedni post

Kurs CHF/PLN w dół po cięciu stóp w Szwajcarii, może zmierzać w stronę 4,40

Następny post

Cele Rady UE dot. odpadów żywności nie powinny być zwiększane w negocjacjach z PE

oze

Portfel zamówień Onde miał wartość 529 mln zł na koniec marca

wakacje

Join UP! Polska planuje otwarcie 15 biur sprzedaży w 2025

Wielton

Wielton ma umowę na maks. 69,8 mln zł wsparcia z KPO na cyfryzację i robotyzację

Unibep

Oferta Unibepu za 408 mln zł wybrana na obwodnicę Starogardu Gdańskiego

biznes

M. Tokarz i W. Jabłoński zostali powołani na stanowiska wiceprezesów PKO Leasing

Santander

Moody’s podtrzymał ratingi Santander BP na poziomie A2/P1 z perspektywą stabilną

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

Tauron

Tauron miał wstępnie 1 131 mln zł zysku netto, 2 331 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

Erbud

Erbud miał 13,15 mln zł straty netto, 9,12 mln zł straty EBIT w I kw. 2025

oze

Portfel zamówień Onde miał wartość 529 mln zł na koniec marca

Newag

Newag miał wstępnie 52,6 mln zł zysku netto w I kw. 2025

wiatrak

Onde miało 5,62 mln zł straty netto, 0,69 mln zł straty EBITDA w I kw. 2025

wakacje

Join UP! Polska planuje otwarcie 15 biur sprzedaży w 2025

pieniądze

Złoty pozostaje mocny po jastrzębich komentarzach przewodniczącego RPP

energia, żarówka

Polenergia miała wstępnie 161,9 mln zł zysku EBITDA w I kw. 2025

WIG

Indeks WIG20 spadł o 0,37% na zamknięciu w poniedziałek

Wielton

Wielton ma umowę na maks. 69,8 mln zł wsparcia z KPO na cyfryzację i robotyzację

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.