Sieć Biedronka rozważa decyzję o nieprzedłużeniu wygasającej z końcem roku umowy sponsorskiej z Polskim Związkiem Piłki Nożnej (PZPN), wynika z ustaleń Business Insider Polska. Według nieoficjalnych informacji portalu kwota wsparcia dla PZPN ze strony Biedronki oscylowała wokół 2 mln zł rocznie.
„Według ustaleń Business Insider Polska na dniach Polski Związek Piłki Nożnej może stracić ważnego sponsora. Właściciel sieci Biedronka bardzo poważnie rozważa decyzję o nieprzedłużeniu wygasającej z końcem roku umowy sponsorskiej z PZPN, z którym był na dobre i na złe od niemal 12 lat” – czytamy w artykule.
Jak przekonują informatorzy portalu, biorąc pod uwagę okres świąteczno-noworoczny, w praktyce nowa umowa sponsorska powinna zostać podpisana do końca tego tygodnia. Tymczasem negocjacje wciąż dalekie są od zakończenia.
„O komentarz poprosiliśmy biuro prasowe Jeronimo Martins Polska, do którego należy sieć sklepów. Właściciel Biedronki nie chce zabierać głosu. 'Na tę chwilę nie mamy nic do skomentowania w tym temacie’ – usłyszeliśmy” – czytamy dalej.
Według nieoficjalnych informacji kwota wsparcia dla PZPN ze strony Biedronki oscylowała wokół 2 mln zł rocznie, podał także portal.
Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 304 placówki.
Źródło: ISBnews