Biedronka planuje powiększyć sieć sprzedaży o ok. 100 placówek w tym roku, podał właściciel sieci Jeronimo Martins.
„Jeśli chodzi o inwestycje, Biedronka, korzystając z mniej restrykcyjnego zarządzania kryzysem zdrowotnym w Polsce, była spółką, która szybko powróciła do oryginalnego planu i stara się zwiększyć tempo jego realizacji, aby nadrobić opóźnienia w ekspansji. Jeśli warunki w sektorze budowlanym pozostaną niezmienione, Biedronka spodziewa się dodać ok. 100 lokalizacji do swojej sieci w tym roku” – czytamy w komunikacie.
Jeronimo Martins podało, że capex dla całej grupy na 12 miesięcy 2020 r. planowany jest na poziomie ok. 450 mln euro. W okresie I-III kw. 2020 r. capex grupy wyniósł 258 mln euro, z czego ok. 55% przypadało na Biedronkę.
W I-III kw. br. sieć Biedronka otworzyła 52 sklepy, zamknęła 7 i przeprowadziła 167 modernizacji. Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 047 placówek.
Źródło: ISBnews