Biedronka planuje powiększyć sieć sprzedaży o ok. 100 placówek w tym roku, podał właściciel sieci Jeronimo Martins.
„Jakość obecności Biedronki na rynku zostanie wzmocniona w 2021 roku poprzez ok. 100 nowych sklepów netto i ok. 300 odnowionych lokalizacji” – czytamy w komunikacie.
Capex grupy ma w tym roku wynieść ok. 650 mln euro, z czego ok. 60% zostanie przeznaczone na Biedronkę, podano także.
Capex na sieć Biedronka wyniósł 239 mln euro w I-III kw. br. (i stanowił 66% nakładów inwestycyjnych grupy) wobec 141 mln euro rok wcześniej (odpowiednio: 55% nakładów grupy).
Łączna powierzchnia sklepów wyniosła 2,18 mln m2 na koniec września br. wobec 2,06 mln m2 rok wcześniej.
W I-III kw. br. sieć Biedronka otworzyła 75 sklepów, zamknęła 16 i przeprowadziła 232 modernizacje. Na koniec września br. sieć Biedronka liczyła 3 174 placówki.
Źródło: ISBnews