Biedronka planuje powiększyć swoją sieć sprzedaży o ok. 130-150 placówek netto w tym roku, a także przeprowadzić remodelling ok. 350 sklepów, podał właściciel sieci Jeronimo Martins.
„Aby być jeszcze bliżej swoich klientów i poprawić doświadczenie zakupowe, Biedronka planuje dodać do sieci sklepów 130-150 lokalizacji netto oraz przeprowadzić remodelling ok. 350 sklepów, wykorzystując szanse na rynku” – czytamy w komunikacie.
Biedronka zakończyła 2022 rok z 145 sklepami więcej niż w poprzednim roku (157 otwarć i 12 zamknięć), przeprowadziła remodeling 367 sklepów i otworzyła nowe centrum dystrybucyjne.
Na koniec ub.r. sieć Biedronka liczyła 3 395 placówek. Łączna powierzchnia sklepów wyniosła 2,37 mln m2 na koniec ub.r. wobec 2,24 mln m2 rok wcześniej.
Program inwestycyjny Jeronimo Martins opiewał w ub.r. na 1 013 mln euro, z czego 48% (tj. 485 mln euro) przeznaczono na Biedronkę, podano także.
Źródło: ISBnews