Biedronka uruchamia pilotażową sprzedaż tygodników lokalnych w wybranych sklepach. Pierwsze wydania trafiają na półki 16 czerwca, podała sieć. Pilotaż obejmie blisko 160 sklepów w 75 miejscowościach.
W ramach pilotażu w sklepach sieci Biedronka pojawią się: „Tygodnik Podhalański”, „Tygodnik Siedlecki”, „Tygodnik Zamojski” oraz „Nowiny Raciborskie”.
„W ramach pilotażu blisko 160 sklepów sieci Biedronka w 75 miejscowościach w Polsce będzie sprzedawać jeden z 4 tygodników lokalnych. Tytuły zostały wybrane do testu po konsultacji ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych, które zrzesza największe lokalne wydawnictwa prasowe w Polsce” – czytamy w komunikacie.
„Biedronka oferuje klientom przede wszystkim to, czego poszukują najbardziej, najważniejszych artykułów pierwszej potrzeby – przede wszystkim żywności. Chcemy sprawdzić, czy oferta prasy lokalnej jest dla naszych klientów atrakcyjna – a nie ma do tego lepszej metody niż test sprzedaży. Teraz wszystko znajduje się w rękach klientów, czytelników” – powiedział dyrektor handlowy w sieci Biedronka Grzegorz Pytko, cytowany w komunikacie.
W I kw. br. sieć Biedronka otworzyła 11 sklepów i zamknęła 3 placówki. Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 3 010 placówek o łącznej powierzchni 2,03 mln m2.
Źródło: ISBnews