Canal+ Polska i Grupa Kino Polska utworzyły połączyły swoje biura reklamy w jedno Canal+ Advertising, podała spółka.
„Dzięki połączeniu oferty i zespołów Canal+ Polska oraz Grupy Kino Polska możemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych partnerów biznesowych. Razem dajemy reklamodawcom szeroki zasięg zarówno na satelitarno-kablowych kanałach premium, jak i w telewizji naziemnej z atrakcyjnym komercyjnie profilem widzów. Jestem przekonany, że synergia w ramach grupy przyniesie zarówno korzyść naszym klientom, jak i pozytywnie wpłynie na nasze wyniki” – powiedział advertising director w Canal+ Polska Michał Wojtczak, cytowany w komunikacie.
Biuro reklamy Canal+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów telewizji premium Canal+ Polska i docierających do szerokiej widowni kanałów Grupy Kino Polska. Oferuje produkty reklamowe, które adresowane są do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu Canal+ online. Wśród nich można znaleźć takie rozwiązania, jak lokowanie produktu, sponsoring, reklamy w dedykowanych blokach reklamowych, jak również zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów, podano w materiale.
W kwietniu 2023 roku Grupa M7 (z Grupy Canal+), zwiększyła udziały w SPI International do 100%. Po zakończeniu tej transakcji w sierpniu, Grupa Canal+ pośrednio kontroluje 66% kapitału zakładowego Grupy Kino Polska, wskazano także.
Grupa Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji na różne platformy oraz dla kin. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Dizi, Gametoon i kanały marki FilmBox. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews