PARTNER PORTALU
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

CDRL otworzył ok. 100 ulicznych sklepów stacjonarnych w Polsce

Dodane przez Bartłomiej Supernak
23 kwietnia 2020
w dziale Biznes
0
sklep
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Grupa CDRL – właściciel marki Coccodrillo – w ramach planu odmrażania gospodarki otworzyła około 100 ulicznych salonów stacjonarnych w Polsce, a uruchomienie kolejnych kilkudziesięciu zaplanowane jest na 4 maja, poinformowała spółka.

Odmrażanie gospodarki rozpoczyna się zarówno w Polsce, jak i na zagranicznych rynkach. Obecnie otwarte są wszystkie salony Coccodrillo na Łotwie, na Węgrzech, a także w Austrii i Finlandii. Jeszcze w kwietniu sprzedaż wznowi 16 butików w Czechach i 2 na Słowacji oraz wybrane sklepy w Niemczech. Natomiast sprzedaż w salonach zlokalizowanych w galeriach handlowych w Polsce, będzie uzależniona od decyzji Rządu RP, podano w komunikacie.

„Realizując rządowy plan odmrażania gospodarki oraz wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, którzy są przywiązani do zakupów w formie stacjonarnej, podjęliśmy decyzję o wznowieniu funkcjonowania butików ulicznych. Informujemy jednocześnie, że we wszystkich sklepach wdrażamy nadzwyczajne środki ostrożności i wprowadzamy szereg nowych usług, m. in. zakupy telefoniczne oraz za pośrednictwem komunikatora wideo” – powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Ze względów bezpieczeństwa, Coccodrillo nadal zachęca klientów do pozostania w domach i skorzystania ze sklepu internetowego.

„Salony stacjonarne obecnie funkcjonują również jako punkty odbioru zamówień, które można składać telefonicznie lub podczas wideorozmowy za pośrednictwem komunikatora WhatsApp. Sprzedawca udziela wszystkich niezbędnych informacji oraz prezentuje dostępny asortyment. To bardzo duże ułatwienie dla osób przywiązanych do zakupów w tradycyjnej formie lub z ograniczonym dostępem do Internetu i elektronicznych form płatności” – podano także.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska, a także największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.

Źródło: ISBnews

Tagi: CDRL
Poprzedni post

Best skupi obligacje własne o wartości nominalnej 100 zł za szt., wyda do 5 mln zł

Następny post

Firmy złożyły ponad 1,72 mln wniosków o wsparcie w ramach tarczy

biznes

Program Innovate Poland udostępni 4 mld zł finansowania firm przy udziale PFR, BGK i PZU

KGHM

KGHM rozpoczął wiercenia geologiczno-hydrogeologiczne dla projektu Retków

Energia

Zeneris Projekty liczy na wzrost zainteresowania obiektami schronowymi w 2026

Amica

Amica ocenia, że miała satysfakcjonujący III kwartał na tle trudnego otoczenia

sklep

Przegląd informacji z sektora FMCG

fotowoltaika, oze

Przegląd informacji z sektora OZE i E-mobilności

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

siłownia

Benefit Systems miał 211,95 mln zł zysku netto, 239,82 mln zł zysku EBIT w III kw. 2025

Render Cube

Render Cube wyznaczył cenę dodatku DLC do gry Medieval Dynasty

stal

Stalprodukt miał 8,43 mln zł straty netto, 21,34 mln zł straty EBIT w III kw. 2025

gaming, gry, games, gra, pad, konsola

Proces certyfikacji Drug Dealer Simulator 2 na konsole zakończony pozytywnie

WIG

Indeks WIG20 spadł o 0,86% na zamknięciu w piątek

AvaTrade, inwestycje, wykres

Rynek wycenia już nie tylko szanse ale i ryzyka

tv, media, telewizor

Kino Polska TV miało wstępnie 19,15 mln zł zysku netto, 24,25 mln zł zysku EBIT w III kw.

biznes

Rank Progress otrzyma od spółki stowarzyszonej 11,2 mln zł zaliczki z zysku za 2025

biznes

Program Innovate Poland udostępni 4 mld zł finansowania firm przy udziale PFR, BGK i PZU

KGHM

KGHM rozpoczął wiercenia geologiczno-hydrogeologiczne dla projektu Retków

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.