Cisco Global Services Center w Krakowie zwiększa zakres usług o nowe strategiczne dla koncernu obszary, jak inżynieria oprogramowania (software engineering) dla klientów Cisco AppDynamics w regionie EMEAR, poinformował dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie Ramon Tancinco. Kolejny krok na drodze rozwoju Cisco w Krakowie wiąże się z zatrudnieniem min. 150 specjalistów w tym roku.
„Rozwój oprogramowania, customer experience i bezpieczeństwo to obszary priorytetowe dla Cisco, które mają również strategiczne znaczenie dla nas w Krakowie. Naszym celem jest dalszy rozwój zgodnie z kierunkiem, w którym transformuje się cała organizacja. Rozbudowując oddział o nowe funkcje, cieszymy się, że będziemy mogli zatrudnić specjalistów z dziedziny inżynierii i biznesu, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju polskiej gospodarki opartej na wiedzy. Jesteśmy zdeterminowani, aby w miarę rozwoju utrzymać dynamiczny charakter i inkluzywną kulturę organizacyjną naszego krakowskiego oddziału, ponieważ to właśnie na nich opiera się nasz sukces. Dzięki temu przez trzy lata z rzędu zajmowaliśmy pierwsze miejsce w rankingu Great Place to Work w Polsce” – powiedział Tancinco, cytowany w komunikacie.
Rolą zespołu wsparcia inżynierii oprogramowania AppDynamics w Krakowie jest dostarczanie klientom usług, które pomogą im z sukcesem wdrożyć i obsługiwać rozwiązania AppDynamics oraz zmaksymalizować zwrot z poczynionych inwestycji. Zespół współpracuje z inżynierami odpowiedzialnymi za oprogramowanie i infrastrukturę największych firm na świecie, wskazano w komunikacie.
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem pasji i zaangażowania, z jakimi osoby w krakowskim oddziale Cisco podchodzą do współpracy z klientami. Zbudowaliśmy tu już spory zespół, składający się głównie z inżynierów oprogramowania i mamy plany dalszego jego powiększania w ciągu najbliższego roku, zarówno w ramach istniejących zespołów, jak i poprzez tworzenie nowych stanowisk” – powiedział VP oraz Chief Revenue & Customer Officer w AppDynamics Nick Bogaty.
Obecnie w Krakowie mieści się nowoczesny kampus zatrudniający 2000 osób, co czyni stolicę małopolski największym ośrodkiem usług Cisco w całym regionie EMEAR.
W 2017 r. Cisco przejęło firmę AppDynamics, lidera w obszarze Application Performance Monitoring (APM), dostawcę kompletnej platformy umożliwiającej monitorowanie wydajności aplikacji. Dzięki tej akwizycji, klienci Cisco zyskali informacje w czasie rzeczywistym dotyczące działania aplikacji, procesów biznesowych i zachowań klientów.
Cisco to światowy lider technologiczny zapewniający działanie internetu od 1984 r.
Źródło: ISBnews