cyber_Folks chce nadal przede wszystkim zwiększać wyniki wartościowo, a niekoniecznie poprawiać ich strukturę, aby powiększać poziom marży, wynika z wypowiedzi prezesa Jakuba Dwernickiego. Ocenia, że nowe produkty Stores i Now zostały dobrze przyjęte na rynku.
„Kluczowe dla nas jest, aby same parametry rosły, a niekoniecznie, żeby poprawiać ich strukturę. Rentowność EBITDA wynosi ok. 40% i to jest dobry poziom” – powiedział Dwernicki podczas webinaru Strefy Inwestorów.
Wskazał ponadto, że marże będą zależeć m.in. od przyszłych inwestycji w projekty rozwojowe, czy w reklamę.
„Nasze nowe produkty zostały dobrze przyjęte na rynku, Stores ma już konkretne liczby i polecenia. Z kolei Now oferuje klientom wręcz magiczne doznania z pracy z generatywną AI. Za wcześniej jeszcze, by mówić o liczbach, ale przy okazji wyników za I kwartał będziemy mogli podać wstępne dane” – wskazał prezes.
cyber_Folks (wcześniej R22) to grupa spółek technologicznych, koncentrująca się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2017 r.
Źródło: ISBnews