cyber_Folks chce w połowie roku wprowadzić na rynki międzynarodowe oparty o AI kreator stron internetowych _Now, poinformował prezes Jakub Dwernicki. Spółka oczekuje, że nowy produkt przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów i marży.
„Rozwój portfolio przekłada się na wzrost naszego ARPU. Oczekujemy, że nowy produkt przyczyni się do dalszego wzrostu przychodów oraz marżowości. Nasz model biznesowy oparty na abonamencie i prepaid daje niemal 100% konwersję EBITDA na gotówkę. W efekcie mamy potencjał do dywidendy, nawet w większym stopniu niż do tej pory i wzrostu wydatków na rozwój obecnych i nowych produktów” – powiedział CFO Robert Stasik podczas prezentacji.
cyber_Folks zapowiedział, że planuje coraz większe inwestycje w autorskie produkty oparte na sztucznej inteligencji (AI). Najnowszy produkt _Now ma sprawić, że stworzenie atrakcyjnej strony internetowej dla biznesu potrwa zaledwie sekundy. Rozwiązanie w wersji BETA jest dostępne dla wybranych użytkowników z Polski, a w połowie br. planowana jest jego międzynarodowa premiera, zapowiedziała spółka.
„_Now to rozwiązanie wyjątkowe na wielu płaszczyznach. Po pierwsze trudno znaleźć konkurencyjny produkt, który pozwoliłby na tak ekspresowe i sprawne utworzenie funkcjonalnej strony internetowej jak nasz kreator. Warto pamiętać, że strona www ma być nie tylko prostą wizytówką, ale często jest wsparciem wizerunku i promocji całego przedsiębiorstwa. Niezmiennie jesteśmy klientocentryczni._Now przenosi wygodę użytkownika na zupełnie nowy – wyższy poziom. Dzięki niemu nasi klienci w kilka minut, z poziomu telefonu komórkowego, mogą uruchomić nową stronę internetową. Do jej przygotowania wystarczy podanie nazwy i informacji o zakresie oferowanych usług, a nasza technologia cyber_Fusion wykona całą pracę za użytkownika: przygotuje odpowiednie opisy, wygeneruje zdjęcia oraz treści pod pozycjonowanie” – powiedział prezes Jakub Dwernicki.
Rozwiązanie _Now bazuje na autorskiej technologii AI cyber_Fusion, przygotowanej w oparciu o modele językowe OpenAI oraz know-how zdobyty przez cyber_Folks z analizy ponad 2 mln stron internetowych, podano także.
Strategia cyber_Folks zakłada dalszy dynamiczny rozwój własnych produktów w ramach procesów R&D. W 2024 roku na dział badań i rozwoju spółka planuje przeznaczyć ok. 10 mln zł, poinformowała też spółka.
cyber_Folks (wcześniej R22) to grupa spółek technologicznych, koncentrująca się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2017 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.
Źródło: ISBnews