Cyfrowy Polsat oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu osiągnie dwucyfrowy wzrost w całym 2021 r., powiedział prezes Telewizji Polsat Stanisław Jankowski.
„Patrząc z perspektywy II kw. br., wydaje się, że drugie półroczne powinno być widoczne na plusie. Generalnie cały roku powinien zamknąć się dynamiką dwucyfrową rynku reklamy i sponsoringu telewizyjnego” – powiedział Jankowski podczas wideokonferencji.
W marcu br. Jankowski oczekiwał, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu zanotuje w 2021 r. wzrost na o około 6-6,5% r/r.
Przychody z reklamy i sponsoringu grupy Telewizji Polsat wzrosły o 26,6% w I półroczu 2021 r. i wyniosły 602 mln zł.
„W efekcie nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wzrósł do poziomu 29%” – dodał Jankowski.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.
Źródło: ISBnews