DataWalk ocenia, że jego sprzedaż uruchamia się na nowo i pojawiają się liczne, nowe grupy klientów w lejku handlowym, jak chociażby bankowość, poinformował prezes Paweł Wieczyński.
„Nadganiamy zaległe wdrożenia. W styczniu 2023 mieliśmy 26 projektów wdrożeniowych z poprzednich lat i założyliśmy priorytetyzację starych wdrożeń nad presales i walką o nowe projekty, co skutkowało praktycznym zamrożeniem sprzedaży. Z kolei na wrzesień 2023 mamy 10 projektów wdrożeniowych z poprzednich lat (1 zawieszony, reszta na ukończeniu), 2 projekty z nowymi klientami w realizacji, 5 projektów rozbudowy u klientów. Jednocześnie 27% capacity jest już poświęcone na presales (wobec 10% w II kw.). W efekcie sprzedaż uruchamia się na nowo. Pojawiają się liczne nowe grupy klientów w lejku (np. bankowość)” – powiedział Wieczyński podczas wideokonferencji.
DataWalk to podmiot technologiczny, który jako jeden z nielicznych na świecie zbudował na bazie własnej technologii produkt analityczny rozwiązujący globalne problemy w obszarze bezpieczeństwa. Platforma DataWalk łączy miliardy obiektów z wielu źródeł, znajdując zastosowanie w zakresie analityki śledczej w sektorze publicznym i finansowym m.in. w walce z przestępczością (amerykańskie agencje), wyłudzeniami (ubezpieczyciele) i przy identyfikacji nadużyć (administracja centralna). Spółka była notowana na NewConnect od 2012 r., a w 2019 r. zadebiutowała na rynku głównym GPW.
Źródło: ISBnews