Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła 11 nowych placówek i obecnie posiada w Polsce 284 sklepy. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia, co zbliża firmę do realizacji założonego planu 300 sklepów w Polsce do końca bieżącego roku, podała spółka.
Nowe sklepy Dealz zostały otwarte w różnych częściach Polski, a na liście są miasta, w których placówki Dealz pojawiły się po raz pierwszy, tj. Prabuty, Kolbuszowa, Nidzica, Piaseczno oraz Boguszów-Gorce, podano.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak szybko nasza sieć się rozwija. Otwarcie 11 sklepów w jednym dniu to duże osiągnięcie, ale przede wszystkim dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych ofert dla naszych klientów w Polsce. W odpowiedzi na pozytywne opinie, otwieramy kolejne placówki w miastach, w których już działamy, takich jak Łódź, Radom czy Wrocław. Nasza wizja i determinacja do ciągłego rozwoju potwierdzają, że Dealz ma mocne fundamenty i świetlaną przyszłość na polskim rynku detalicznym” – powiedział dyrektor zarządzający Dealz Poland Marcin Langowski, cytowany w komunikacie.
Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2 000 pracowników w sklepach i poznańskiej centrali w Polsce. Sieć posiada własne centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, które obsługuje placówki w całym kraju. Asortyment sklepu liczy ponad 3000 produktów z 18 kategorii m.in. słodycze, przekąski, napoje, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły biurowe, akcesoria do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki oraz produkty dla zwierząt.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco, Dealz i Poundland. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksów WIG20 i WIG30.
Źródło: ISBnews