DeliGoo – spółka dostarczająca autorskie rozwiązania do organizacji dostaw w obszarze ostatniej mili – świadczyć usługi w 30 polskich miastach do końca br. wobec 26 obecnie, poinformował ISBnews wiceprezes DeliGoo Łukasz Rybak.
„Podstawą strategicznego rozwoju spółki jest systematyczne zwiększanie obecności w miastach- tych dużych, ale także średnich. Na ten moment operujemy w 26 lokalizacjach, w lipcu rozpoczęliśmy działalność w Olsztynie, na sierpień planujemy włączyć Tarnów tak, aby na koniec roku dysponować kurierami w 30 aglomeracjach” – powiedział Rybak w rozmowie z ISBnews.
Na te chwilę ok. 1 000 kurierów działa w systemie aplikacji i realizuje dostawy dla gastronomii, ale także sieci handlowych, np. Hebe czy Decathlona.
„Podpisana niedawno umowa z InPost Fresh i Makro Cash & Carry na usługi ekspresowej dostawy do miejsca wybranego przez klienta w czasie jednej godziny od zamówienia daje możliwość przetestowania zupełnie nowych rozwiązań logistycznych. Usługa InPost Fresh wystartowała w Warszawie jako pilotaż i uczestniczy w niej na razie jeden sklep, a dostawy w promieniu 5 kilometrów realizowane są natychmiast z zachowaniem ciągu chłodniczego” – wskazał też wiceprezes.
Podkreślił, że ostatnie miesiące pokazały, iż przyzwyczajenie do zakupów artykułów spożywczych, sportowych, potraw w restauracjach, kosmetyków i środków higieny daje szansę na rozwój specjalistycznego serwisu kurierskiego, takiego jaki właśnie prowadzi spółka.
„W III-IV kwartale tego roku realizowane będą projekty integracji aplikacji zamawiania dostaw z nowymi dużymi klientami, którzy chcą korzystać z sieci kurierskiej DeliGoo” – zapowiedział także Rybak.
Spółka DeliGoo powstała w 2017 roku w Bydgoszczy i rozwija się organicznie. W 2019 roku fundusz VC bValue przekazał 1 mln zł na rozwój i stał się współudziałowcem biznesu.
Źródło: ISBnews