Dino Polska zamierza otworzyć w 2025 r. więcej sklepów niż w tym roku, ale liczy się z tym, że przyspieszanie nowych otwarć będzie stopniowe, wynika z wypowiedzi członka zarządu Michała Krauze.
„Jeśli chodzi o przyszły rok, to zamierzamy otworzyć więcej [sklepów] niż w tym roku, ale proszę pamiętać, że to jest proces długotrwały i nie da się przeskoczyć bardzo szybko na wyższe tempo. To trwa” – powiedział Krauze podczas telekonferencji z analitykami.
Wcześniej członek zarządu poinformował, że Dino Polska oczekuje wyraźnego przyspieszenia liczby nowo otwieranych sklepów począwszy od IV kw. br. oraz w 2025 r.
W raporcie kwartalnym Dino Polska podtrzymało plany zwiększenia liczby sklepów o niskich kilkanaście procent i capex na poziomie 1,5-1,6 mld zł w tym roku oraz zapowiedziało wyższe tempo rozwoju sieci w 2025 r.
W III kw. 2024 r. uruchomionych zostało 69 nowych sklepów Dino. Narastająco od początku roku otwartych zostało łącznie 167 sklepów. Na dzień 30 września br. sieć Dino liczyła 2 572 markety.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews