Dino Polska widzi dużą szansę, by koszty rosły równo z przychodami w 2025 r., poinformował członek zarządu Michał Krauze.
„Jeśli chodzi o wynagrodzenia, to tak, jak co roku – one będą rosły. Bo co roku zwiększamy poziom wynagrodzenia […]. Ale uważamy, że w przyszłym roku jest duża szansa na to, że koszty będą rosły równo z przychodami” – powiedział Krauze podczas telekonferencji z analitykami.
W III kwartale 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 7 607,4 mln zł i były o wyższe o 10,6% r/r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 10% do 5 809,6 mln zł. W I-III kw. 2024 r. przychody Grupy Dino wzrosły o 13,5% r/r do 21 521,6 mln zł, a koszt własny sprzedaży – o 13,5% do 16 543,8 mln zł, podała spółka w raporcie kwartalnym.
Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.; wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews