środa, 21 maja 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Do współpracy z Biedronką zgłosiło się ok. 800 regionalnych producentów

Dodane przez Bartłomiej Supernak
27 maja 2020
w dziale Biznes
0
Biedronka
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Do współpracy z Biedronką zgłosiło się ok. 800 regionalnych producentów, podała sieć. Wnioski są analizowane, a kolejne nowe propozycje od lokalnych producentów trafiają do oferty sieci. Akcję „Czas na wspieranie małych producentów” Biedronka ogłosiła w połowie kwietnia.

„Zdecydowana większość, bo aż 90% nadesłanych zgłoszeń, dotyczy produktów spożywczych, a więc tego, czego przede wszystkim poszukują klienci sieci. Na kolejnym miejscu znajdują się propozycje kosmetyków tj. blisko 8%, a pozostałe to tzw. non-food i chemia gospodarcza. Zgłoszenia napływają stale z całej Polski, a gdyby analizować przedsiębiorczość regionów miarą liczby zgłoszeń, najbardziej aktywne jest województwo małopolskie – 13% wszystkich zgłoszeń. Następnie ex-aequo mazowieckie i śląskie (po 12%), na czwartym miejscu jest Wielkopolska (10%)” – czytamy w komunikacie.

Lokalne zgłoszenia dotyczą też polskich warzyw i owoców. Do tej pory do programu zgłosiło się 20 producentów z tej kategorii, podano także.

„Nasza akcja pokazuje, jak wielki potencjał drzemie w mniejszych, lokalnych producentach. Cieszymy się, że z każdym tygodniem wprowadzamy coraz więcej ich produktów do naszej oferty. Korzystamy na tym wszyscy – producenci znajdując kolejnych odbiorców, klienci kupując regionalne smaki w ich ulubionej sieci handlowej, a Biedronka stale poszerzając swoją ofertę” – powiedział dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów” Michał Gontarz, cytowany w komunikacie.

Akcja „Czas na wspieranie małych producentów” jest prowadzona przez Biedronkę bezterminowo, a produkty trafiają do specjalnej oferty regularnie co dwa tygodnie.

W 2019 r. sieć Biedronka współpracowała z ponad 1 000 polskich dostawców. Pochodziło od nich 93% produktów sprzedawanych w sklepach sieci.

W I kw. br. sieć Biedronka otworzyła 11 sklepów i zamknęła 3 placówki. Na koniec marca br. sieć Biedronka liczyła 3 010 placówek o łącznej powierzchni 2,03 mln m2.

Źródło: ISBnews

Tagi: Biedronka
Poprzedni post

Aqua Marine zainwestuje ok. 30 mln zł w fabrykę domów z drewna w KSSE w Knurowie

Następny post

Sejm skierował projekt tzw. tarczy 4.0 do Komisji Finansów Publicznych

Enter Air

Zarząd Enter Air został powołany na kolejną kadencję w niezmienionym składzie

biznes

Vercom liczy na ewidentne efekty dotychczasowych partnerstw i zawarcie kolejnych

biznes, rekrutacja

Erbud powołał M. Dorra i Ł. Świątkowskiego do zarządu MOD21 w Niemczech

opony

FO Dębica ma umowę dot. 170 mln zł pożyczki na rzecz Goodyear

technologia

cyber_Folks liczy na optymalizację kosztów dzięki rozwiązaniom AI, nie redukcję etatów

badania

Molecure rozszerza badanie kliniczne OATD-01 o Holandię

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

WIG

Indeks WIG20 spadł o 1,26% na zamknięciu w środę

Celon Pharma

Celon Pharma miał 25,09 mln zł straty netto, 5,5 mln zł straty EBITDA w I kw. 2025

Enter Air

Zarząd Enter Air został powołany na kolejną kadencję w niezmienionym składzie

praca

PragmaGO rozpoczęła zapisy na 3-letnie obligacje korporacyjne o wartości max. 50 mln zł

podpis

Podpisano łącznie 178 tys. umów na 100 mld zł finansowania z KPO

praca

Vercom chce dokonać podstawowej integracji z Shoperem przed IV kwartałem

Enter Air

Enter Air rekomenduje wypłatę 3 zł dywidendy na akcję

biznes

Vercom liczy na ewidentne efekty dotychczasowych partnerstw i zawarcie kolejnych

kalkulator

Luka VAT spadła do 6,9% w 2024 r. z 13,5% rok wcześniej

biznes, rekrutacja

Erbud powołał M. Dorra i Ł. Świątkowskiego do zarządu MOD21 w Niemczech

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.