Zmierzający na NewConnect Skinwallet, właściciel platformy do handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, dynamicznie rozwija działalność. W marcu liczba użytkowników, którzy dokonali transakcji była o ponad 100 proc. wyższa niż w lutym i ponad 170 proc. wyższa niż jeszcze w grudniu ubiegłego roku. Platforma po raz pierwszy osiągnęła ponad 1 mln zł miesięcznych przychodów.
Skinwallet kontynuuje dynamiczny wzrost i rozwija skalę działalności. Aktywne działania marketingowe, silna pozycja w wynikach wyszukiwania oraz zwiększona widoczność na nowych rynkach przekładają się nie tylko na istotnie wyższą liczbę aktywnych użytkowników, ale również na wzrost przychodów.
Rozwijamy działalność na kolejnych rynkach, wprowadzamy nowe systemy płatności oraz handel przedmiotami z kolejnych gier. Słuszność i skuteczność tych działań obserwujemy w bardzo dynamicznym wzroście liczby użytkowników oraz generowanych przychodów. Sprzyja nam również otoczenie rynkowe – większa aktywność graczy, którą widać m.in. po rekordowej popularności CS:GO. Większa ilość graczy przekłada się na większe zainteresowanie przedmiotami w grze i handel nimi. – komentuje Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
W marcu Skinwallet wdrożył system płatniczy Payoneer, który umożliwia użytkownikom przesyłanie środków na karty debetowe oraz na konta bankowe. System ten zostanie wykorzystany do pozyskiwania użytkowników i promowania serwisu na nowych rynkach takich jak Turcja i Brazylia oraz na zwiększaniu zasięgu na pozostałych rynkach, na których Skinwallet jest już obecny. Spółka podpisała również umowę o współpracy z Tipalti – globalnym rozwiązaniem, które umożliwia użytkownikom skorzystanie z lokalnych form wypłat dopasowanych do potrzeb użytkowników. W lutym spółka wdrożyła dwa inne systemy płatności – Payeer oraz Airtm.
Wdrażamy kolejne systemy płatności, aby zwiększyć atrakcyjność systemu w oczach obecnych i potencjalnych użytkowników. Wprowadzamy też nowe funkcjonalności i pracujemy nad umożliwieniem graczom dokonywania bezpośrednich transakcji oraz wymiany usług między nimi. – dodaje Kornel Szwaja.
W marcu Skinwallet uruchomił katalog produktów, który jest pierwszym elementem budowanego serwisu transakcji bezpośrednich. Uruchomienie pełnej funkcjonalności wymiany przedmiotów między graczami planowane jest jeszcze w II kwartale br.
Spółce sprzyja rosnący rynek gier i rekordowa popularność wydanego 8 lat temu Counter-Strike: Global Offensive, które pozostaje najważniejszą grą dla spółki. W marcu odnotowano nowy rekord – ponad 1 mln jednocześnie aktywnych graczy, który został poprawiony na początku kwietnia i wyniósł 1,23 mln jednoczesnych graczy. Łączna liczba miesięcznych unikalnych graczy przekracza 20 mln.
Skinwallet w styczniu pozyskał finansowanie w wysokości 3,4 mln zł na dalszy rozwój platformy – m.in. nowe lokalizacje oraz umożliwienie graczom dokonywania bezpośrednich transakcji oraz wymianę usług między nimi. Obecnie spółka jest na etapie rejestracji zmian w KRS oraz przygotowuje Dokument Informacyjny związany z wejściem na NewConnect. Największym akcjonariuszem spółki jest fundusz Tar Heel Capital Pathfinder.
Skinwallet to platforma handlu dobrami cyfrowymi w grach wideo, która powstała w ramach funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder, a obecnie jest w trakcie przygotowania dokumentacji związanej z debiutem na NewConnect. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra Counter-Strike: Global Offensive, platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry Dota 2 oraz Team Fortrest 2, a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu dobrami cyfrowymi z kolejnych gier. Skinwallet wykorzystując własne algorytmy doprowadza do efektywnego połączenia pomiędzy sprzedającymi i kupującymi wspomagając płynność w obrocie dobrami cyfrowymi. Głównym wyróżnieniem na tle konkurencji jest możliwość natychmiastowej (automatycznej) wyceny i sprzedaży przedmiotów za gotówkę. W połowie 2020 r. spółka planuje wdrożyć funkcjonalności umożliwiające graczom dokonywanie bezpośrednich transakcji oraz wymianę usług między nimi.
Źródło: spółka