E-Shopping Group zawarła z firmą Kamaks strategiczną umowę o współpracy, na mocy której zyska dostęp do nowych produktów m.in elektroniki i akcesoriów gamingowych oraz do nowych rynków zbytu, dzięki rozbudowanym kanałom dystrybucji partnera, podała spółka E-Shopping Group. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Strony planują ścisłą współpracę przy tworzeniu i wdrażaniu strategii wejścia na rynek, w tym negocjacjach z sieciami handlowymi, identyfikacji nowych partnerów biznesowych oraz organizacji kampanii marketingowych. Logistyka produktów objętych umową będzie realizowana przez centrum logistyczne Kamaks, co ma zapewnić efektywną dystrybucję asortymentu polskiej spółki, zarówno na rynkach krajowych, jak i zagranicznych, podano.
„Zawarcie tej umowy to dla nas kluczowy kamień milowy, który znacząco poszerzy naszą ofertę produktów bezpośrednio od producentów z Azji oraz umożliwi realizację strategii budowy portfela marek własnych. Dzięki tej współpracy liczymy także na dynamiczny wzrost przychodów, zwiększenia marż oraz efektywniejsze dotarcie, zarówno do klientów indywidualnych, jak i odbiorców hurtowych” – powiedział przewodniczący rady nadzorczej E-Shopping Group Dariusz Wais, cytowany w komunikacie.
„Nowo zawarta umowa jest dla nas strategicznym krokiem na drodze do wzmocnienia naszej pozycji w branży handlu detalicznego i hurtowego. Dzięki wsparciu naszego nowego partnera będziemy mogli realizować transakcje handlowe o bardzo dużym wolumenie, a także promować produkty na skalę globalną, zwiększając ich dostępność i rozpoznawalność na rynku. Ponadto długoterminowym celem tej współpracy pozostanie realizacja wspólnych projektów, obejmujących wprowadzenie na rynek nowych marek własnych oraz ustanowienie E-Shopping Group ich oficjalnym dystrybutorem” – dodał prezes E-Shopping Group Maciej Nowak.
Kamaks to firma o ugruntowanej pozycji na rynku azjatyckim i posiadającą wyłączne prawa do zakupu produktów z segmentu wysokomarżowej elektroniki od zagranicznych producentów oraz ich dalszej dystrybucji na rynkach międzynarodowych, podano.
E-Shopping Group jest obecna na rynku polskim i prowadzi sprzedaż w Czechach oraz na Słowacji. Spółka będąca właścicielem 7 sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio w I półr. 2024 roku zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł z 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r.
E-shopping Group (wcześniej: Etna Software Technologies) specjalizuje się w handlu e-commerce, ze szczególnym naciskiem na prowadzenie biznesu w modelu sprzedaży dropshipping. Spółka jest notowana na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews