eobuwie – jedna z platform e-commerce należących do Modivo z Grupy CCC – rozpoczęło sprzedaż w Austrii, podała spółka. To 19. rynek, na którym spółka prowadzi swoją działalność.
„Decyzja o otwarciu każdego rynku poprzedzona jest szczegółową analizą. Sprawdzamy zwyczaje zakupowe mieszkańców, a także trendy wynikające w dużej mierze z kultury danego miejsca. W Austrii już ok. 90% mieszkańców korzysta na co dzień z internetu, a blisko 60% z nich robi zakupy w sklepach online. Pandemia dodatkowo umocniła to przyzwyczajenie. Według prognoz, w Austrii do 2025 r. można spodziewać się wzrostu dochodów z e-commerce z 6 do 8 mld euro. Jesteśmy przekonani, że nasz model działania i oferta pozwolą nam w pełni wykorzystać potencjał tego rynku, dostosowując się do indywidualnych potrzeb wymagających klientów” – powiedział dyrektor e-commerce oraz członek zarządu Modivo Szymon Bujalski, cytowany w komunikacie.
eobuwie zapewnia kompleksową obsługę każdego z zagranicznych rynków. Marka prowadzi komunikację w języku narodowym danego kraju, oferuje bezpieczną dostawę i darmowy zwrot produktów, a także sprawdzone formy płatności, podkreślono.
Eobuwie.pl działa na 19 rynkach. Poza Polską spółka obecna jest także w: Austrii, Chorwacji, Czechach, Słowacji, Słowenii, Rumunii, Niemczech, Szwecji, Hiszpanii, Bułgarii, Grecji, Szwajcarii, we Włoszech i Francji oraz na Węgrzech, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
Modivo to europejski lider e-commerce sprzedaży odzieży, obuwia i akcesoriów, który łączy ofertę eobuwie oraz Modivo. Platformy sprzedażowe spółki dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W największych polskich aglomeracjach spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Źródło: ISBnews