poniedziałek, 16 czerwca 2025
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

ERLI w czołówce polskiego rynku e-commerce

Dodane przez Bartłomiej Supernak
29 czerwca 2023
w dziale Biznes
0
commerce
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ERLI, najszybciej rozwijający się marketplace w Polsce zarejestrował 2 milionowego klienta na swojej platformie. Wynik ten firma wypracowała w zaledwie w dwa i pół roku od rozpoczęcia działalności. Platforma pojawiła się również po raz pierwszy w swojej historii w zestawieniu TOP10 najpopularniejszych w Polsce stron zakupowych. Jest to efekt sukcesywnie realizowanej strategii, która zakłada, że do końca bieżącego roku liczba klientów zwiększy się do 3 mln, a baza sklepów do ponad 20 tys.

Platforma zakupowa swoją działalność rozpoczęła w 2020 roku. Od tego czasu notuje bardzo wysoką dynamikę rozwoju i obecnie znajduje się już w czołówce polskiego rynku e-commerce. W ostatnim czasie firma, poza dobrymi wynikami finansowymi, może pochwalić się również coraz liczniejszą, bo już 2 mln grupą klientów, którzy założyli swoje konto na platformie. To wzrost od początku roku o ponad 600 tys. nowych użytkowników. Z kolei ponad 6 mln internautów co miesiąc odwiedza platformę, aby znaleźć produkty z niższą ceną niż na konkurencyjnych stronach.

– Rynek e-commerce pod koniec 2022 roku zmagał się z wyższymi kosztami prowadzenia biznesu oraz spowolnieniem w e-handlu. Nie przeszkodziło to w osiągnięciu znakomitych rezultatów na zakończenie roku. Dlatego cieszy nas, że w bieżącym roku przyjęta strategia nadal przynosi świetne efekty, rozwijamy się i osiągamy przy tym kolejne kamienie milowe. Zwiększyliśmy bazę zarejestrowanych klientów o ponad 40% do 2 mln, a także zadebiutowaliśmy w raporcie Mediapanel w gronie najpopularniejszych platform zakupowych w Polsce, tuż obok takich marek jak Vinted czy Rossmann. To potwierdza, że obrany przez nas kierunek przynosi wymierne efekty, zarówno finansowe, jak i pozwala zwiększać naszą popularność wśród konsumentów – mówi Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu ERLI i dodaje: Nie byłoby to możliwe bez atrakcyjnej oferty cenowej i produktowej. Obecnie w naszej ofercie znajduje się ponad 15 mln produktów, z których ponad 50% to oferty objęte promocją. A jak wynika z badań, ponad 90% polskich konsumentów nadal poszukuje tańszych miejsc do zakupów. Wielu z nich upatruje właśnie w e-commerce możliwości nabycia taniej tych samych produktów, które do tej pory kupowali stacjonarnie. Potwierdzają to także nasze wyniki – wśród produktów, które zanotowały największy wzrost zainteresowania w ciągu ostatnich sześciu miesięcy znajdują się m.in. karmy dla zwierząt czy też kawa. Nadal natomiast najpopularniejszymi kategoriami zakupowymi na naszej platformie są dom i ogród, meble, jak również elektronika oraz produkty dla dzieci.

Łatwe do znalezienia oferty na smartfonie

Zwiększenie liczby klientów to także zasługa spójnego i konsekwentnego modelu biznesowego oraz efektywnych działań promocyjnych. Firma znaczne środki wykorzystuje na wsparcie reklam online swoich sprzedawców w postaci dopłat w wysokości do 50% kosztów kampanii reklamowych. Tylko do końca czerwca na ten cel przeznaczyła 40 mln zł, w ramach programu ERLI Campaigns. Jest on skierowany do sprzedawców, a oparty o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe i narzędzia dla e-sklepów pozwalające realnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Średni ROAS realizowanych kampanii wynosi 3500%. Działania ­­­te zwiększają widoczność ofert w internecie, a jak pokazują badania obecnie aż 48% konsumentów wykorzystuje wyszukiwarkę Google w całej ścieżce zakupowej online.

Jak wskazują również dane rynkowe, najpopularniejszym narzędziem do robienia zakupów online stał się w ostatnich latach smartfon – potwierdzają to także dane – Aż 4 na 5 klientów finalizuje swoje zakupy na telefonie. Dla nas to potwierdzenie, że jakość ofert naszych sprzedawców, czyli jasny opis produkty i dobre zdjęcia oraz UX platformy są na tyle przejrzyste i wygodne w obsłudze, że klienci bez problemu realizują swoje zakupy na smartfonie. A już wkrótce, będą one jeszcze wygodniejsze na ekranach telefonów, dzięki aplikacji mobilnej, której premiera zaplanowana jest w lipcu tego roku. ­– podkreśla Katarzyna Kierach.

Źródło: Spółka

Tagi: Erli
Poprzedni post

Wielkość oferty publicznej Scanway wyniosła 9,0 mln zł

Następny post

GPW uruchomiła sekcję Warsaw Sustainable Segment

finanse

EuCO konsekwentnie realizuje postanowienia układowe – płatność drugiej raty układowej

biznes

UOKiK postawił zarzuty 11 przewoźnikom z Górnego Śląska i Zagłębia ws. zmowy przetargowej

fotowoltaika

Wystartowało 16 farm fotowoltaicznych wspieranych przez Allegro

Żabka

Żabka uruchomiła prawie 160 sklepów sezonowych

praca

Medinice uzyskało patent w Korei Płd. na krioaplikator w ramach systemu CoolCryo

wodor

Polenergia ma decyzję o dofinansowaniu projektu wodorowego H2Silesia kwotą 618,32 mln zł

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

strefa euro

Koszty zatrudnienia w strefie euro wzrosły o 3,4% r/r w I kw. 2025

finanse

EuCO konsekwentnie realizuje postanowienia układowe – płatność drugiej raty układowej

budowa

Oferta Mirbudu za 83,42 mln zł wybrana na realizację budynków wojskowych

finanse

Dochody z VAT wzrosły o 13,3% r/r do 138,3 mld zł po maju

pieniądze

Wydatki budżetu wzrosły o 5,5% r/r do 331,3 mld zł na koniec maja

biznes

UOKiK postawił zarzuty 11 przewoźnikom z Górnego Śląska i Zagłębia ws. zmowy przetargowej

fotowoltaika

Wystartowało 16 farm fotowoltaicznych wspieranych przez Allegro

Produkcja miedzi płatnej KGHM wzrosła o 7% r/r do 62 tys. ton w lutym

Deficyt w budżecie to 108,29 mld zł na koniec maja

finanse

Spadek dochodów w I-V r/r jedynie efektem innego podziału wpływów z PIT i CIT

Żabka

Żabka uruchomiła prawie 160 sklepów sezonowych

Twitter LinkedIn

Inwestycje.pl to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Biznes
  • Gospodarka
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Wideo
  • Konferencje
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.