Dzięki udanej akwizycji marki Mobile Trends, Escola S.A. zorganizuje jedną z największych konferencji poświęconych branży mobile w Polsce – Mobile Trends for Experts. Kolejna edycja odbędzie się już 25 i 26 października w Warszawie. To ogólnokrajowe wydarzenie dla przedstawicieli sektora mobile, którzy szukają okazji do networkingu oraz zdobycia cennej na rynku wiedzy. Dla spółki Escola oznacza to wejście w nowy obszar działalności, jakim jest organizacja eventów branżowych.
– Chcemy być liderem branży mobile w Polsce, a dzięki aktywnemu rozwojowi konferencji Mobile Trends możemy świadomie wyznaczać trendy i edukować rynek. Mobile Trends to marka, która jest na rynku od ponad 10 lat. Przyciągamy największych ekspertów z branży. W jesiennej edycji zaplanowaliśmy ponad 50 paneli, wykładów, dyskusji. Będzie to dużo bardziej pogłębiona wiedza, to już nie jest konferencja dla każdego, to jest konferencja dla ekspertów branży mobile – mówi Robert Rachwał z Escola, organizator konferencji Mobile Trends.
Podczas konferencji eksperci będą rozmawiać o tym, jak ostatnie lata i wydarzenia takie jak pandemia oraz wybuch wojny wpłynęły na rynek. Drugim ważnym tematem debat będą trendy, które zdominują rynek w przyszłości. Analitycy przewidują, że rynek aplikacji mobilnych w tej dekadzie będzie rósł w stabilnym i szybkim tempie. Eksperci Grand View Research zakładają, że średnioroczne tempo wzrostu utrzyma się w najbliższych latach na poziomie przekraczającym 13 proc. Rynek, wyceniany w 2021 roku na niespełna 188 mld dol., do 2030 roku może osiągnąć wycenę sięgającą niemal 582 mld dol.
– Boom na rynku aplikacji mobilnych trwa od lat, ale dynamika rozwoju zdecydowanie przyspieszyła w okresie pandemii. To właśnie odcięcie od rozrywki i zamknięcie w domach sprawiło, że technologia szukała nowych opcji na dotarcie do użytkowników – mówi dr Krzysztof Wojewodzic, prezes Escola S.A. – Po zapytaniach naszych klientów widzimy, że branża e-commerce, a także wszystkie aplikacje B2B to duże segmenty rynku mobile. Wiele wielkich firm decyduje się na aplikacje mobile, które są już naturalną częścią naszego życia, nie trzeba szukać daleko, aplikacje towarzyszą nam codziennie – bankowość online, zakup biletów komunikacji miejskiej, biletów do kina, opłacanie przejazdu autostradą czy parkingu, a nawet otwarcie drzwi w biurze – wymienia dr Krzysztof Wojewodzic.
Źródło: Spółka