FedEx Express zwiększyła sieć punktów odbioru w Polsce do ponad 4 tys. poprzez nawiązanie współpracy z kluczowymi graczami na rynku. Klienci mogą teraz odbierać przesyłki w punktach obsługiwanych przez Kolportera, Epakę i Furgonetkę, podała spółka. Ponadto FedEx zacieśnił współpracę z Pointpack, dodając kolejne punkty odbioru w sieciach handlowych, takich jak Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Duży Ben, Stokrotka Express i Shell.
„Naszym priorytetem jest zapewnienie sprawnego i zorientowanego na klienta doświadczenia, stąd oferta dostawy poza domem, która pozwala klientom dopasować doręczenie do ich napiętego harmonogramu. Dostrzegamy również znaczenie samej logistyki dla podmiotów działających w internecie. Elastyczne opcje dostawy mogą przyczynić się do rozwoju ich działalności, a my rozumiemy ich wpływ na decyzje konsumentów” – powiedział vice president Ground Operations Eastern Europe, FedEx Express Mariusz Mik, cytowany w komunikacie.
„Wprowadzenie szerokiego portfolio dostaw było rewolucyjnym posunięciem ze strony firm zajmujących się handlem elektronicznym. Oferując różnorodne opcje dostaw za pośrednictwem rozległej sieci FedEx, firmy mogą przyciągnąć nowych klientów i polepszać ofertę swoich sklepów internetowych. Elastyczne i wygodne opcje dostawy zwiększają satysfakcję klientów. Sprzyjają też utrzymaniu lojalności klientów względem marki na dzisiejszym konkurencyjnym rynku internetowym” – dodał.
Według cytowanych przez FedEx badań, 71% kupujących online w Europie wybierze jeden sklep internetowy zamiast innego, jeśli oferuje on elastyczne opcje dostawy, a ponadto 45% kupujących online woli samodzielnie zwracać produkty w punktach niż organizować ich odbiór z domu.
Spółka podkreśliła, że sieć liczy ponad 4 tys. punktów FedEx w Polsce, ponad 40 tys. lokalizacji w Europie i ponad 261 tys. na świecie.
FedEx Corp. to największa na świecie firma świadcząca usługi przewozów ekspresowych, transportu, handlu e-commerce oraz biznesu posiadająca roczne przychody w wysokości 90 mld USD. Firma oferuje zintegrowane rozwiązania biznesowe za pośrednictwem spółek operacyjnych, współpracujących ze sobą oraz wprowadzających cyfrowe innowacje jako jeden FedEx. Oferuje transport do ponad 220 państw i terytoriów na całym świecie.
Źródło: ISBnews