Grupa CCC chce przeznaczać na inwestycje w rozwój szyldów CCC oraz HalfPrice łącznie maksymalnie 275 mln zł rocznie w latach 2024-2025, poinformował CFO Łukasz Stelmach.
„Będziemy chcieli się mieścić się w limicie 275 mln zł dla CCC i HalfPrice łącznie” – powiedział Stelmach podczas wideokonferencji odpowiadając na pytanie, jaki będzie capex na rozwój w latach 2024 i 2025.
Wyjaśnił, że w tych wydatkach nie są uwzględnione wydatki na nowy magazyn dla HalfPrice.
„Będziemy się rozwijać i ten poziom 20% to nie jest jakiś kosmos z mojego punktu widzenia” – dodał prezes Dariusz Miłek.
Grupa CCC podała wcześniej w prezentacji, że chce przyspieszyć tempo rozwoju powierzchni handlowej, a średnie tempo rozwoju ma wynieść 20-25% w latach 2025-2029, a rozwój nastąpi głównie w oparciu o HalfPrice (+400 sklepów), CCC (+400 sklepów).
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,44 mld zł w roku obrotowym 2023 r. (luty 2023 – styczeń 2024).
Źródło: ISBnews