Grupa K2 przesunęła termin aktualizacji strategii z końca 2022 roku na rok 2023, co jest związane z trwającym przeglądem opcji strategicznych w odniesieniu do biznesu marketingowego, poinformował prezes Paweł Wujec.
„Przenosimy aktualizację strategii na 2023 rok, bo jest to bezpośrednio związane z rezultatami przeglądu opcji na biznesach marketingowych” – powiedział Wujec podczas telekonferencji.
Wcześniej, po sprzedaży spółki Oktawave, Grupa K2 zapowiadała aktualizację strategii do końca 2022 roku.
„W ramach przeglądu opcji trwają rozmowy i konsultacje. Gdybym miał przewidywać, ale jest to przewidywanie, a nie zobowiązanie, zakończenie powinno nastąpić pod koniec I kwartału lub w II kwartale 2023 roku” – dodał prezes.
W ocenie wiceprezesa Michała Paschalisa-Jakubowicza, nadal wszystkie możliwości są dopuszczalne, włącznie z tą, że w segmencie marketingowym nic się nie zmieni, bo działające w nim spółki są zdrowe, rentowne i rozwijane.
Prezes Grupy K2 zapewnił jednocześnie, że spółka nie planuje sprzedaży udziałów w Fabrity, ani kolejnego zmniejszenia udziałów w startupie PerfectBot (50% udziałów), który rozwija się harmonijnie i powinien zanotować kolejny wzrost przychodów w 2023 roku.
Grupa K2 dostarcza kompleksowe rozwiązania i usługi w obszarach transformacji cyfrowej i marketingu digitalowego. Spółka jest notowana na GPW od 2008 roku. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 106,55 mln zł w 2021 roku.
Źródło: ISBnews