Grupa Lotos została sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski, podał koncern. Lotos wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.
Polski Związek Koszykówki otrzyma od Grupy Lotos karty paliwowe, które będą rozdysponowane wśród klubów Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet. Zostaną one również wykorzystane na potrzeby kadry narodowej, poinformowano.
Logo Lotosu będzie widoczne na obręczy kosza, bandach i telebimach, ściankach sponsorskich, materiałach reklamowych w halach, a także na grafikach promocyjnych i wideo oraz na stronach internetowych. Będzie również eksponowane na grafikach zawodników i zawodniczek tygodnia wyróżnianych w Energa Basket Lidzie i Energa Basket Lidzie Kobiet, wymieniono.
„Wiemy, że pandemia koronawirusa to okres trudny także dla sportowców. Jako mecenas polskiego sportu, jesteśmy w stałym kontakcie ze wszystkimi sponsorowanymi przez nas podmiotami. Wszyscy czekamy już na sportowe emocje. Stopniowe odmrażanie gospodarki to dobry znak, że powoli wracamy do normalności. Zdecydowaliśmy, by do naszej sportowej rodziny dołączyła koszykówka. Mam nadzieję, że paliwo Lotosu będzie napędzało polskich koszykarzy w drodze do kolejnych sukcesów w wymiarze krajowym i międzynarodowym” – powiedział prezes Grupy Lotos Paweł Jan Majewski, cytowany w komunikacie.
„Na tej umowie skorzysta cała polska koszykówka, a przede wszystkim kluby Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, które będą mogły wykorzystywać karty paliwowe. Wszyscy już tęsknimy za koszykarskimi emocjami, cieszymy się, że w nowym sezonie będziemy mogli je przeżywać wspólnie z Grupą Lotos” – dodał prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki Radosław Piesiewicz.
Grupa Lotos jest zintegrowanym pionowo koncernem naftowym, który zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej, jej przerobem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 29,49 mld zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews