Grupa Muszkieterów zarówno w sklepach Bricomarché, jak i Intermarché rozpoczęła wdrażanie nowego systemu kasowego oraz pilotaż kas samoobsługowych, podała spółka. Zakończenie prac instalacyjnych w obu sieciach jest przewidywane w 2023 roku.
Pierwsza pilotażowa instalacja nowego programu kasowego odbyła się 16 maja br. w sklepie Bricomarché w Strzegomiu, a obecnie w nowym systemie działa ponad 190 sklepów. Zakończenie prac jest planowane na początek 2023 rok, a kolejnym krokiem będzie montaż kas samoobsługowych oraz wdrożenie systemu lojalnościowego, podano.
„Naszym celem jest wprowadzanie najlepszych rozwiązań, nie tylko przynoszących korzyści naszym klientom, ale również ułatwiających pracę personelu naszych sklepów. Dlatego wdrażamy nowy system kasowy, z którym powiązane zostaną kasy samoobsługowe. To kolejny krok w kierunku unowocześnienia supermarketów obydwu szyldów grupy i mamy nadzieję, że klienci go docenią. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać na ich potrzeby” – powiedział dyrektor generalny Grupy Muszkieterów Marc Dherment, cytowany w komunikacie.
Dla Grupy Muszkieterów kasy samoobsługowe uzupełnią zakres rozwiązań biznesowych udostępnionych właścicielom sklepów i będą miały formę dostosowaną do specyfiki danego szyldu. W przypadku Intermarché kasy będą wyposażone w skanerowagę, dodatkowy skaner ręczny oraz wagę kontrolną. Dla Bricomarché urządzenia będą dostępne w dwóch wersjach – na słupku bądź montowane na meblu. Będą posiadały dwa skanery dla lepszej obsługi towarów o dużych gabarytach.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld zł.
Źródło: ISBnews