Grupa Polsat Plus oczekuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2024 roku będzie rósł w niskim jednocyfrowym tempie, podała spółka.
„Oczekujemy, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2024 roku będzie rósł w niskim jednocyfrowym tempie” – czytamy w podsumowaniu wyników dla analityków i inwestorów.
W IV kw. 2023 r. wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring na całym rynku wzrosły o 0,4% r/r do 1 454 mln zł, podała spółka, powołując się na dane Publicis Groupe (reklama spotowa i sponsoring).
Przychody z reklamy tv i sponsoringu Grupy TV Polsat w ostatnim kwartale wzrosły o 1,1% r/r do 415 mln zł, podano w prezentacji wynikowej.
W całym 2023 r. wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring na całym rynku wzrosły o 3,3% r/r do 4 657 mln zł, zaś w przypadku Grupy Polsat Plus – o 3,4% r/r do 1 332 mln zł, podano także.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel (Grupa Polsat Plus) tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjno-energetyczną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza. Akcje spółki są notowane na GPW od 2008 r.; spółka wchodzi w skład indeksu WIG20.
Źródło: ISBnews