Grupa Pracuj nie wprowadzała zmian cen katalogowych w II kw. br., natomiast obecnie weryfikuje swoją ofertę produktową, co może oznaczać zmiany cen, poinformował dyrektor operacyjny Rafał Nachyna.
„W tej chwili cały czas pracujemy nad weryfikacją oferty, naszych produktów tak, żeby to to, co oferujemy klientom – zarówno tym największym, jak i tym, którzy poszukują być może 2-3 pracowników na przestrzeni 12 miesięcy – była bardziej dostosowana do potrzeb poszczególnych grup klientów. I to rzeczywiście może oznaczać zmiany cen, ale będzie to związane z nową wartością proponowaną klientom” – powiedział Nachyna podczas wideokonferencji prasowej.
Podkreślił, że w II kwartale Grupa Pracuj nie zmieniała swoich cen katalogowych.
W I kw. 2022 r. średnia cena projektu rekrutacyjnego na portalu Pracuj.pl wzrosła o 8,6% r/r do 787 zł, co związane było przede wszystkim z oferowaniem dodatków do ogłoszeń rekrutacyjnych nabywanych przez klientów (dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów) oraz rozpoczęciem w styczniu 2022 roku sprzedaży według nowego cennika, podała spółka w raporcie kwartalnym.
Grupa Pracuj jest wiodącą platformą technologiczną w branży HR w Europie Środkowo-Wschodniej. Jej najważniejsze marki to Pracuj.pl – największy polski internetowy serwis rekrutacyjny, Robota.ua – wiodący na rynku ukraińskim internetowy serwis rekrutacyjny, oraz eRecruiter – wiodący polski system wspierający prowadzenie procesów rekrutacyjnych, oferowany w modelu SaaS (ang. software as a service, czyli oprogramowanie jako usługa). Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2021 r.
Źródło: ISBnews