Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Huawei ma nową strategię w segmencie smartfonów w Polsce

Dodane przez Bartłomiej Supernak
5 marca 2020
w dziale Biznes
0
telefon
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Huawei Consumer Business Group ma nową strategię w segmencie smartfonów w Polsce, która będzie koncentrować na silnej komunikacji cenowej produktów i rozwoju ekosystemu Huawei Mobile Services, poinformowała dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska Dorota Haller.

„Naszym celem jest, aby Polacy nam ufali, lubili, rozważali wybór i zakup produktów Huawei. Udaje się to pomimo szeregu wyzwań, które się przed nami ostatnio pojawiają. Wspólnie z użytkownikami i partnerom biznesowym od tylu lat budujemy siłę marki Huawei w Polsce” – powiedziała dziennikarzom Haller podczas prezentacji modeli serii P40 lite.

Jak wskazała, strategia marketingowa Huawei 2020 będzie opierać się na znacznie mocniejszym niż dotąd komunikowaniu ceny produktów, szczególnie w zestawieniu z możliwościami nowych urządzeń.

Kolejne elementy nowej strategii to komunikacja edukacyjna i promowanie całego ekosystemu Huawei Mobile Services z naciskiem na atrakcyjne oferty we własnym sklepie z aplikacjami Huawei AppGallery. Firma będzie też komunikować autorską aplikację Phone Clone, pozwalającą w łatwy sposób przenieść dane ze starego smartfona na nowy.

Nowa strategia związana jest z premierą nowych smartfonów z flagowej serii P. Huawei P40 lite dostępny w przedsprzedaży z dodatkami i ofertą serwisową.

Haller podała również, że w najnowszym badaniu Huawei w Polsce zanotował znaczący wzrost wskaźników, które opisują pozytywny stosunek konsumentów do marki i rosnącą chęć zakupu produktów Huawei.

„Zmiana, która cieszy nas najmocniej, to wyraźny wzrost wskaźnika preference, który opisuje gotowość konsumenta do wyboru i de facto zakupu naszego urządzenia, a ten wskaźnik w ciągu zaledwie 6 miesięcy wzrósł do 18% z 14% zanotowanych w lipcu zeszłego roku. Zważywszy na fakt, że zeszły rok przyniósł nam wiele wyzwań, duma z tego rezultatu jest nawet większa” – powiedziała dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

Inny wskaźnik opisujący siłę marki – consideration, czyli rozważanie zakupu – także wzrósł do 43% z 40%, wynika z danych Ipsos. Dwa pozostałe wskaźniki są stabilne – familiarity, opisujący wiedzę konsumentów o działalności i produktach marki, utrzymał się na wysokim 83-procentowym poziomie, a awareness, czyli świadomość marki, ukształtował się na poziomie 92% wobec 93% w lipcu 2019, wymieniono w materiałach Huawei CBG.

Jedna z trzech grup biznesowych Huawei – Huawei Consumer Business Group – odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.

Źródło: ISBnews

Tagi: HuaweiHuawei Consumer Business Groupsmartfon
Poprzedni post

Inpro wprowadziło do oferty 176 lokali w ramach trzeciego i czwartego etapu osiedla Optima

Następny post

AAA Auto chce sprzedać 90 tys. samochodów, w tym 20 tys. w Polsce w 2020

Na horyzoncie widać już kres podwyżek rat kredytowych

Wartość kredytów mieszkaniowych wzrosła o 133,7% r/r do 5,1 mld zł w sierpniu

finanse

Banki zgłosiły 1,147 mln rachunków z wakacjami kredytowymi o wartości 284 mld zł

Seco Warwic

Seco/Warwick: Nakłady inwestycyjne są szacowane na 110 mln zł do 2026

sąd

Manufaktura Piwa Wódki i Wina złożyła do sądu propozycje układowe

pieniądze

EBOR udzielił Pekao Leasing 150 mln euro kredytu na finansowanie MŚP

Shell

Pierwsza stacja ładowania Shell Recharge powinna ruszyć w listopadzie

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

GPW

GPW zawiesiła obrót akcjami spółek ASI do czasu ustania ryzyka prawnego

wykres

EBOR prognozuje 0,6% wzrostu PKB Polski w 2023

Na horyzoncie widać już kres podwyżek rat kredytowych

Wartość kredytów mieszkaniowych wzrosła o 133,7% r/r do 5,1 mld zł w sierpniu

finanse

Banki zgłosiły 1,147 mln rachunków z wakacjami kredytowymi o wartości 284 mld zł

biznes

KSF-M dyskutował o zasadności zmiany poziomu bufora antycyklicznego, pozostawił 0%

PGE

PGE miało 2 076 mln zł zysku netto, 6 205 mln zł powtarzalnej EBITDA w I poł. 2023

Seco Warwic

Seco/Warwick: Nakłady inwestycyjne są szacowane na 110 mln zł do 2026

Seco Warwik

Strategia Seco/Warwick zakłada 980 mln zł przychodów, 92 mln zł EBITDA w 2026

3R Games

3R Games miało wstępnie 1,29 mln zł znorm. zysku netto w I poł. 2023

sąd

Manufaktura Piwa Wódki i Wina złożyła do sądu propozycje układowe

Twitter LinkedIn Facebook Youtube LinkedIn


Inwestycje.pl
 to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Wideo
  • Konferencje
  • Waluty
  • Gaming
  • Nieruchomości
  • Więcej
    • PRAWO
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.