IFS Poland & Europe East (IFS Poland & EE) zakłada w aktualizacji strategii m.in. wzrosty sprzedaży na rynkach zagranicznych i rozbudowę ekosystemu partnerów, podała spółka.
„Firma technologiczna IFS planuje intensywne zwiększanie zasięgów. Aktualizacja strategii IFS Poland & EE dotyczy m.in. wzrostów sprzedaży na rynkach zagranicznych i rozbudowy ekosystemu partnerów. Strategia IFS Poland & Europe East oraz wejście na kolejne rynki jest konsekwencją rosnącego zapotrzebowania na produkty IFS” – czytamy w komunikacie.
„Niezaprzeczalną przewagą IFS jest elastyczność i odpowiadanie na potrzeby klientów. Teraz podjęliśmy decyzje o wzmocnieniu działu sprzedaży oraz przygotowaniu nowej koncepcji współpracy z partnerami. Nasze zeszłoroczne wyniki cieszą i to bardzo, dlatego się nie zatrzymujemy. Jestem przekonany, że pozytywne efekty aktualizacji naszej strategii zobaczymy już w najbliższych dwóch kwartałach” – powiedział prezes IFS Poland & EE Marek Głazowski, cytowany w komunikacie.
Za realizację planów IFS Poland & EE odpowiadać będzie m.in. Tomasz Piechota, który objął stanowisko dyrektora pionu partnerskiego i marketingu.
„Cieszę się, że mogłem zaangażować się w przygotowanie strategii rozbudowy kanału partnerskiego i objąć nowe stanowisko, a tym samym wziąć odpowiedzialność za realizację naszych przyszłych planów. Wiem, że czeka nas wymagający rok, natomiast jestem przekonany, że na każdym polu naszego biznesu jesteśmy dobrze przygotowani do nadchodzących wyzwań” – wskazał Piechota.
Oprócz rynków dotychczas przynależących do regionu Poland & Europe East, obszar lokalnego zespołu IFS został powiększony o kraje bałtyckie, co otwiera kolejne możliwości ekspansji. Lokalny zespół IFS od początku 2021 roku urósł dwukrotnie. To potwierdza systematycznie zwiększające się zapotrzebowanie na usługi produktowe IFS. Od nowego roku firma otwiera kolejnych kilkadziesiąt nowych rekrutacji, podano także.
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku, a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi.
Źródło: ISBnews