InPost podpisał umowę na instalację urządzeń Paczkomat na stacjach Repsol – hiszpańskiego potentata w sprzedaży produktów z ropy naftowej – na terenie całej Hiszpanii, podał InPost.
„Jesteśmy bardzo dumni z porozumienia z Repsol. Pozwoli nam ono dotrzeć do obszarów wiejskich i oddalonych od dużych ośrodków miejskich, a także skokowo zwiększyć liczbę urządzeń Paczkomat, które mamy na terenie Hiszpanii” – powiedział dyrektor generalny grupy InPost w Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech Nicola D’Elia, cytowany w komunikacie.
InPost ma ponad 5000 punktów PUDO i maszyn Paczkomat w Hiszpanii, a teraz rozbuduje skokowo zasięg dzięki umowie z Repsol. Tym samym posiada największą sieć własnych punktów dostaw i odbioru w tym kraju. Firma ma obecnie ponad 50 000 PUDO w około dziewięciu krajach, w których działa, co czyni InPost największą hybrydową siecią punktów dostawy OOH w Europie, podkreślono.
„Dzięki urządzeniom Paczkomat InPost rośnie liczba użytkowników korzystających z usług stacji, którzy przyjeżdżają odebrać swoje zamówienia. Wielu z nich generuje sprzedaż krzyżową – co oznacza, że przy okazji kupują inne produkty. To pomoże sieci Repsol pozycjonować nasze stacje jako miejsce, w którym można znaleźć szeroką gamę produktów, a przy okazji odebrać lub nadać przesyłki” – wyjaśniła Alicia Cruzado z firmy Repsol.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 roku InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews