Grupa InPost zdecydowała się na przedłużenie strategicznego partnerstwa z kadrą narodową w piłce nożnej, podała spółka. Długoterminowym celem InPost jako strategicznego sponsora są inwestycje w rozwój młodych piłkarzy oraz koncentracja na przyszłości kadry narodowej.
„Ostatnie dwa mecze kadry prowadzonej przez Michała Probierza dały sygnał społeczności kibiców, że istnieje nadzieja na zmiany. Na te zmiany liczymy, gdyż wierzymy, że piłka jako ulubiony sport Polaków pozostanie takim sportem na lata. Zamierzamy także promować piłkę nożną kobiet, która zyskuje coraz większą popularność. Jako sponsor strategiczny mamy też zamiar uczestniczyć w nowo planowanych programach aktywizujących ten sport wśród kobiet i mężczyzn przy współpracy z PZPN oraz Ministerstwem Sportu i Turystyki. Chcemy także wraz z PZPN angażować się w programy dla szkół oraz młodych piłkarek i piłkarzy w szkołach podstawowych” – powiedział prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej w piłce nożnej w 2022 roku. To był największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii polskiego sportu. Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek. Pozwolił na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentował nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej, podkreślono w materiale.
„Strategia promowania sportu we wszystkich formach jest ważnym elementem ogólnoeuropejskiej strategii marketingowej Grupy. InPost od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Sport Team. Ponadto firma jest oficjalnym partnerem Tour de France, a w Wielkiej Brytanii zawarła wieloletnie partnerstwo z czołowym klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw” – przypomniano także.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews