InPost wdrożył nową usługę nadawania przesyłek przez aplikację. Nadaje się je w Paczkomatach InPost – do innego Paczkomatu lub na wskazany adres odbiorcy. Za paczkę można zapłacić kodem BLIK. Kolejne możliwości płatności pojawią się w aplikacji na początku 2021 roku: karta płatnicza, szybkie przelewy (pay-by-link), Apple Pay, Google Pay, podała spółka.
„To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek – w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów – oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy – gdziekolwiek jest, cokolwiek robi – ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu – dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Tym samym spełniamy złożoną obietnicę i robimy kolejny znaczący krok w uczynieniu z naszej aplikacji centrum zarządzania przesyłkami. Oferujemy Polakom skok technologiczny – koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach” – powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Każdą przesyłkę można nadać i odebrać w Paczkomacie InPost za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki.Aplikację InPost Mobile można pobrać ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce.
Źródło: ISBnews