InPost został sponsorem strategicznym reprezentacji narodowej w piłce nożnej do lipca 2024 r., podała spółka. To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii Polskiego Związku Piłki Nożnej (PZPN).
„InPost, który z lokalnej firmy wyrósł na europejskiego, technologicznego lidera na rynku logistyki, jest obecnie wizytówką polskiego biznesu na świecie. Chcemy dzielić się naszym sukcesem – dlatego zdecydowaliśmy się wspierać rozwój sportu, który Polacy tak kochają. Z wielką dumą i radością ogłaszamy – od czerwca InPost jest Strategicznym Sponsorem Reprezentacji Polski, tworząc nowy standard sponsorski Reprezentacji, jest to jednocześnie największa umowa sponsorska prywatnej polskiej firmy w historii PZPN” – powiedział prezes Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
To największy kontrakt sponsoringowy prywatnej firmy w historii PZPN. Sponsoring reprezentacji w nowatorskiej formule, która została przygotowana specjalnie dla InPost, to synergia jednych z najsilniejszych polskich marek. Pozwoli na zwiększenie zaangażowania kibiców reprezentacji w piłce nożnej w wielu nowych kanałach, a jednocześnie zaprezentuje nowatorskie rozwiązania największej polskiej firmy logistycznej, podkreślono.
Umowa, która została podpisana 30 maja 2022 r, została zawarta na okres do 31 lipca 2024 z możliwością przedłużenia na dwa kolejne lata. InPost w ramach umowy uzyskał prawo posługiwania się tytułem „Sponsora Strategicznego Reprezentacji Polski” oraz do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję logo firmy na strojach treningowych reprezentacji Polski, nośnikach reklamowych podczas meczów reprezentacji Polski rozgrywanych w naszym kraju. Logo InPost pojawi się także w materiałach marketingowych PZPN oraz ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN i stronie „Łączy nas piłka” oraz biletach i programach meczowych, wymieniono w materiale.
„Jako największa organizacja sportowa chcemy współpracować z najlepszymi na rynku. Kluczowymi graczami, którzy wiedzą jak profesjonalnie działać, by osiągać sukces. Polska firma InPost idealnie spełnia nasze oczekiwania i jesteśmy przekonani, że ta kooperacja będzie pozytywnie wpływać na oba biznesy. Wszyscy doskonale wiemy, że znajdujemy się w roku mundialowym. Mistrzostwa Świata w Katarze już za chwilę staną się tematem numer jeden ogólnonarodowej debaty. Kibice od wielu lat traktują reprezentację jako dobro narodowe. Bilety na jej mecze, niezależnie od miejsca rozgrywania spotkań, są natychmiast wyprzedawane, a fani podążając za nią po całej Europie, budują pozytywny wizerunek drużyny oraz kraju. Cieszymy się, że InPost dołącza do naszej drużyny” – powiedział prezes PZPN Cezary Kulesza.
InPost przypomina, że od 2010 roku jest jednym z kluczowych sponsorów lekkiej atletyki w ramach InPost Athletic Team. Od czerwca firma będzie towarzyszyć Polakom także w największych sportowych emocjach – Lidze Narodów oraz Mistrzostwach Świata w piłce nożnej, które będą rozgrywane w Katarze.
InPost to platforma dostaw dla e-commerce. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć Paczkomatów w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce. W lipcu 2021 r. sfinalizował przejęcie francuskiej spółki Mondial Relay. W styczniu 2021 r. InPost zadebiutował na giełdzie Euronext Amsterdam.
Źródło: ISBnews