Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą „Moja Biedronka” przekroczyła 17 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce, podała sieć. Aplikację sieci pobrano przeszło 9 mln razy.
Ogółem od stycznia 2022 r. klienci użyli karty „Moja Biedronka” ponad 1,8 mld razy, czytamy w komunikacie.
„Popularność programu lojalnościowego sieci Biedronka wykracza już poza granice Polski. Karta MB cieszy się dużą i stale rosnącą popularnością wśród cudzoziemców. Korzysta z niej regularnie, robiąc zakupy w Biedronce, ponad 270 tys. Czechów, ponad 90 tys. Ukraińców, ponad 50 tys. Litwinów, ponad 49 tys. Niemców i ponad 47 tys. Słowaków” – podano także.
Źródło: ISBnews