Kino Polska chce w tym roku skoncentrować się na dużych kampaniach reklamowych, które są lepiej zauważalne przez odbiorców. Myśli też o odświeżeniu formatu niektórych kanałów, poinformował ISBtech prezes Bogusław Kisielewski. Ponadto firma ma też „duże plany” produkcyjne i intensywnie pracuje nad wprowadzeniem produktu VOD na szerszy rynek.
„W tym roku będziemy mocno promować nasze kanały. Nowa strategia marketingowa Grupy Kino Polska zakłada koncentrowanie się na dużych kampaniach reklamowych, które są lepiej zauważalne przez odbiorców. Myślimy też o odświeżeniu formatu niektórych naszych kanałów” – powiedział ISBtech Kisielewski.
Dodał, że na początku roku grupa sfinalizowała większość zakupów treści dla swoich kanałów.
„Nowe, atrakcyjne filmy i seriale będą się sukcesywnie pojawiać w naszych ramówkach. Mamy też duże plany produkcyjne, które wzmocnią głównie kanały naziemne, jest jednak za wcześnie by mówić o szczegółach. Ponadto intensywnie pracujemy nad wprowadzeniem naszego produktu VOD na szerszy rynek: rozwijamy serwis FilmBox+, który wzmocniliśmy od strony programowej i chcemy w tym roku znacznie rozszerzyć jego dystrybucję nie tylko wśród operatorów płatnej TV, ale również wśród innego typu odbiorców” – wskazał prezes.
Jak podkreślił, serwis FilmBox+ został zaprojektowany tak, aby umożliwiać łatwą integrację zarówno z systemami obsługi klienta operatorów, jak i ich dekoderami.
Grupa Kino Polska TV zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews