Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Inwestycje.pl
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Strona Główna Biznes

Kino Polska TV nie obawia się o przychody z reklam, nie chce automatycznej indeksacji umów

Dodane przez Bartłomiej Supernak
26 maja 2022
w dziale Biznes
0
tvtv
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Kino Polska TV nie obawia się wpływu fluktuacji na rynku reklam na swoje przychody, ponieważ w ok. 2/3 są one zależne od długoterminowych umów z klientami. Jednocześnie nie planuje też automatycznej indeksacji umów ze względu na inflację, poinformował prezes Bogusław Kisielewski.

„Nie jesteśmy tak od reklam zależni, byśmy się musieli aż tak mocno obawiać o fluktuacje na tym rynku. […] U nas ta elastyczność popytu jest bardzo mała” – powiedział Kisielewski podczas wideokonferencji prasowej.

Wskazał, że ok. 2/3 przychodów grupy pochodzi ze stałych, długoterminowych umów z klientami.

„Natomiast jeżeli chodzi o cały rynek, to na razie nie ma sygnałów, żeby reklamy miały być zredukowane w drugim półroczu. Na razie oficjalne prognozy domów mediowych mówią o tym, że rynek reklamy wzrośnie w tym roku jednocyfrowo” – dodał prezes.

Przyznał, że Kino Polska TV w wielu umowach zawarło klauzule pozwalające na zmianę cenników ze względu na inflację.

„Nawet jeśli mamy takie klauzule – bo w wielu umowach je mamy – to i tak, jeżeli będziemy chcieli tego używać, tak jak to było w przeszłości, to siadamy do rozmów z klientem. Nie jest to automatyczne, dlatego że zależy nam na partnerskim sposobie prowadzenia biznesu i musimy usłyszeć, jakie są możliwości naszego partnera. My działamy B2B, nie B2C, więc nie możemy tak wprost oddziaływać na cenę, która idzie do klienta” – powiedział Kisielewski.

Łącznie sprzedaż reklam w I kw. 2022 r. wygenerowała 23,8 mln zł, tj. 12,8% więcej niż rok wcześniej. Przychody grupy z emisji wzrosły o 16,9% r/r i wyniosły 35,2 mln zł. Sprzedaż poza granicami Polski sięgnęła 23 mln zł, co oznacza wzrost o 17,5% r/r i stanowiła w omawianym okresie 34,6% całkowitych przychodów grupy.

Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.

Źródło: ISBnews

Tagi: Kino Polska TV
Poprzedni post

Spółki SP planują zwiększenie wydobycia węgla

Następny post

Piotr Ferszka został powołany na nowego prezesa SAP Polska

Akcjonariusze Monnari Trade zdecydują 29 czerwca o niewypłacaniu dywidendy za 2019

Getin Noble Bank przeprowadził transakcję sekurytyzacji portfela kredytowego na 503 mln zł

biznes

Zarząd FO Dębica z Leszkiem Szafranem na czele został powołany na kolejną kadencję

pkn orlen

PKN Orlen chce być drugim największym graczem na rynku detalicznym Słowacji

PKN Orlen

PKN Orlen wprowadza na wakacje rabat 30 gr/l paliwa dla uczestników programu VITAY

biznes

Zarząd Cyfrowego Polsatu z M. Błaszczykiem na czele powołany na nową kadencję

auto

Potencjalny rynek samolotów bezemisyjnych szacuje się na 26 tys. do 2050

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze

wykres

Zielona końcówka tygodnia na rynku akcji

gra

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora gamingowego

przegląd TMT

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

media

Akcjonariusze Grupy WP zdecydowali o 1,2 zł dywidendy na akcję z zysku za 2021

WIG

Indeks WIG20 wzrósł o 1,69% na zamknięciu w piątek

dokumenty

Projekt 3,39 mld zł dokapitalizowania inwestycji w rejonie Małaszewicze – w konsultacjach

Akcjonariusze Monnari Trade zdecydują 29 czerwca o niewypłacaniu dywidendy za 2019

Getin Noble Bank przeprowadził transakcję sekurytyzacji portfela kredytowego na 503 mln zł

biznes

Zarząd FO Dębica z Leszkiem Szafranem na czele został powołany na kolejną kadencję

Twitter LinkedIn Facebook Youtube LinkedIn


Inwestycje.pl
 to portal, w którym znajdziesz aktualne wiadomości z kraju, bieżące informacje ze spółek, komentarze, analizy i opinie.

ADRES:

INWESTYCJE.PL SP. Z O.O.
Ul. Łąkowa 3/5,
90-562 Łódź

NIP: 7252307078
REGON: 388224470
KRS: 0000885306

KONTAKT:

Ogólny: biuro@inwestycje.pl
Redakcja: redakcja@inwestycje.pl
Współpraca: reklama@inwestycje.pl

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Giełda
  • Gospodarka
  • Biznes
  • Nieruchomości
  • Waluty
  • Gaming
  • Prawo
  • Więcej
    • STARTUPY
    • CROWDFUNDING
    • FINANSE OSOBISTE
    • KONFLIKT W UKRAINIE
    • COVID RAPORT

©2022 Inwestycje.pl Wszystkie prawa zastrzeżone.