Kino Polska TV szykuje zmiany w portfolio kanałów w przyszłym roku, polegające na repozycjonowaniu i odświeżeniu treści, poinformował członek zarządu Erwan Luherne
„Mamy plan, jeśli chodzi o Kino Polska. Jest to kanał płatny i musimy ściśle współpracować z platformą aby nadać temu kanałowi nową pozycję, która pomoże uzyskać większą widoczność wśród publiczności. Uruchomiliśmy to w przypadku kilku platform. Te kanały są dla grupy bardzo silnym zasobem, chcemy korzystać z ich pozycjonowania” – powiedział Luherne podczas wideokonferencji.
Dodał, że drugim kierunkiem jest repozycjonowanie kanałów „poprzez zapewnienie większej oferty kina polskiego”.
Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews