Kino Polska TV z „ostrożnym optymizmem” patrzy na wyniki finansowe kanału Zoom TV, poinformowała członek zarządu grupy Katarzyna Woźnicka.
„Zoom nadal nie jest rentowny, ale znacznie ograniczyliśmy straty w tym roku. Zoom ma bardzo dobre wyniki reklamowe. Patrzymy z ostrożnym optymizmem na wyniki tego kanału, zwłaszcza że 'share’ reklamowy rośnie cały czas, utrzymuje się na bardzo stabilnym poziomie. Są miesiące, w których Zoom już jest na break even, albo na plusie. Natomiast tutaj jeszcze trochę pracy to wymaga” – powiedziała Woźnicka podczas wideokonferencji.
W raporcie za III kwartał spółka podała, że przychody ze sprzedaży czasu reklamowego stacji Zoom TV były wyższe o 14,1% r/r (+2 204 tys. zł).
Kino Polska TV to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews